//
کدخبر: ۹۶۰۵۱ //
از سوی مدیر عامل شرکت تشریح شد

طرح پرشین پارس برای اجرایی شدن تعهدات به مشتریان

یک مقام مسئول در شرکت پرشین پارس تاکید کرد: قراردادهای مشتریان با شرکت همچنان به قوت خود باقی بوده و انجام تعهدات آن طبق برنامه جدید مدون شده، صورت خواهد پذیرفت.

طرح پرشین پارس برای اجرایی شدن تعهدات به مشتریان
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین کتابچی، مدیرعامل شرکت پرشین پارس باتاکید بر اینکه این شرکت در پانزدهیم سال فعالیت خود، همچنان متعهد به قراردادها و وعده های خود باقی خواهد ماند، اظهارداشت: سال 96 با بحران های متعدد که مانع ورود خودرو به داخل کشور بودند، مصادف شد و از طرف دیگر، افزایش تعرفه گمرکی و در پی آن افزایش قیمت خودرو منجر به تاخیر در تحویل خودرو و بازگشت مبالغ پرداختی توسط مشتریان گردید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کمتر فعال خودرویی را شاهدهستیم که درگیر چالش تعهدات معوق خود نباشد، افزود: این امر باعث تشدید بحران ها و زیان های کلان وارده ناشی از مشکلات صنعت خودرو و همچنین پرداخت سود خسارت در ایفای تعهدات باعث کاهش توان این فعالان خودرویی، در انجام تعهدات شده که در این میان شرکت پرشین پارس نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

مدیر عامل پرشین پارس با اعلام اینکه در سال 97 و با نزدیک شدن به رفع موانع ذکر شده در سال گذشته، نسبت به انجام کلیه تعهدات با شرایط ذیل اقدام خواهیم کرد، در تشریح این شرایط گفت: خوشبختانه برای آن دسته از متقاضیانی که با قرارداد درسال 96 تمایل به تحویل خودرو به قیمت متعارف ( به علاوه سود مشارکت و خسارت تاخیر ) و با توجه به متغیر هایی که از کنترل فعالان و شرکت های خودرویی خارج بوده را دارند، امکان تحویل خودرو طی یک برنامه زمانی مشخص ( به نسبت زمان عقد قرارداد) میسر خواهد بود.

کتابچی در عین حال متذکر شد: در صورت عدم تمایل متقاضیان ومشتریان گرانقدر، امکان تسویه مبالغ طی یک برنامه زمانبندی شده ( با توجه به عدم بازگشت منابع) به همراه خسارات و سودهای تاخیر فراهم خواهد بود. در واقع شرکت پرشین پارس این طرح را آغاز کرده است و به صورت هفتگی گزارش انجام تعهدات خود را در کانال رسمی این شرکت با مستندات منتشر می کند و پیش بینی می شود با همکاری دوجانبه روند انجام این طرح چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی ارتقا یابد.

وی در پایان با اشاره به اینکه قراردادهای سال 97 شرکت همچنان به قوت خود باقی بوده و انجام تعهدات آن طبق قراردادصورت خواهد پذیرفت، به همه مشتریان شرکت این نوید را داد که به زودی و با رفع موانع قانونی پیش روی همه شرکت های خودرویی، پرشین پارس قوی تر و فعال تر از گذشته، حضور خود را در عرصه اقتصادی تداوم خواهد بخشید و تمام توان خود را به کار خواهد گرفت و به هیچ عنوان از انجام تعهدات خود دست برنخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان