//
کدخبر: ۹۴۸۶۱ //
مدیرعامل «ایده پردازان» در نشست خبری معرفی «پیامک سفید» عنوان کرد:

پیامک سفید؛ روش ارتباطی موثر و هدفمند با مخاطبان

مدیرعامل شرکت ایده پردازان، «پیامک سفید» را نرم‌افزاری موثر و هدفمند معرفی کرد که دریافت پیامک اطلاع‌رسانی را مشروط به رضایت مخاطب می‌کند و دامنه تاثیر آن حدود ۳۰ درصد است.

پیامک سفید؛ روش ارتباطی موثر و هدفمند با مخاطبان
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید خسروی مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان در نشست خبری معرفی «پیامک سفید» افزود: این نرم‌افزار برای ارتباط مستقیم پیامکی با مخاطبان طراحی شده است تا صاحبان کسب وکار و دیگر ارسال کنندگان پیامک‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغی را از ارسال انبوه پیامک – که بنا به تجربه، روشی ناکارآمد برای اطلاع‌رسانی است - به سوی ارسال هدفمند و موثر پیامک سوق دهد.

خسروی افزود: این نرم‌افزار با کسب اجازه از دریافت کننده، رضایتمندی وی را برای دریافت پیامک بررسی می‌کند، از این رو محدودیتی در ارسال پیامک به شماره ذخیره شده در نرم‌افزار ندارد.

وی با بیان اینکه دسترسی به این نرم‌افزار از طریق سامانه web.sms.ir  و یا دانلود اپلیکیشن پیامک سفید امکان‌پذیر است، افزود: این نرم‌افزار با ارائه امکان لغو عضویت دریافت پیامک به مخاطبان در هر پیامک رضایت حداکثری مخاطبان را محقق کرده و با اطلاع‌رسانی هدفمند، مدیریت ارتباط با مشتریان را ساده‌تر کرده و فروش و درآمدزایی کسب وکارها را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ایده پردازان با بیان اینکه نرم‌افزار «پیامک سفید» برای اطلاع‌رسانی فروش‌های ویژه، تخفیف‌ها، اعلام زمان و مکان همایش‌ها و کنفرانس‌ها، اعلام محصولات جدید، تبریک  اعیاد و مناسبت‌ها مناسب است، تصریح کرد: علاوه بر کسب وکارها، هیات‌های مذهبی، مدارس، مساجد، مجموعه‌های فرهنگی – ورزشی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، اماکن تفریحی، فروشگاه‌ها و به طور کلی تمام افرادی که نیاز به ارتباط مستقیم همزمان با مخاطبان خود دارند، گروه هدف این نرم‌افزار به شمار می‌روند.

خسروی با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار کسب وکار بالغ بر ۸۰ میلیون پیامک از طریق این نرم‌افزار به مخاطبان و مشتریان خود ارسال کرده‌اند، افزود: این تعداد پیامک ارسالی بدون شکایت مزاحمت یا مشکل خاصی توسط مشتریان دریافت شده و بازخورد حدود ۳۰ درصدی برای ارسال‌کنندگان پیامک به همراه داشته که نشان‌دهنده عملکرد موثر و مطلوب این نرم‌افزار است.

وی با بیان اینکه ایده‌پردازان در زمستان ۱۳۸۸ با مدیریتی جوان و مبتکر فعالیت خود را آغاز کرده، بیان کرد: پیامک سفید یکی از پروژه‌های شرکت بود که پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه‌ کارشناسان به ثمر رسیده و اکنون به بزرگ‌ترین و قدرتمندترین سامانه ارسال پیام کوتاه در ایران تبدیل شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۸۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان