//
کدخبر: ۹۲۵۴۶ //

قیمت سکه تمام از ۲۰ میلیون ریال عبور کرد

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز (پنجشنبه) با 400 هزار ریال افزایش بها نسبت به دیروز، 20 میلیون و 390 هزار ریال فروخته شد.

 قیمت سکه تمام از 20 میلیون ریال عبور کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت در مقایسه با دیروز 19 میلیون و 480 هزار ریال به فروش رفت.هر نیم سکه نیز با رشد 50 هزار ریالی، 9 میلیون 960 هزار ریال فروخته شد.

برپایه این گزارش، معامله گران هر قطعه ربع سکه را با افزایش 50 هزار ریالی، پنج میلیون و 910 هزار ریال عرضه کردند.سکه گرمی نیز بدون تغییر قیمت، سه میلیون و 600 هزار ریال به فروش رفت.

در بازارهای جهانی، قیمت هر اونس طلا با افزایش چهار دلار و 26 سنتی، به یک هزار و 313 دلار و 13 سنت رسید. در بازار تهران هر گرم طلای 18 عیار با 6 هزار و 690 ریال افزایش، یک میلیون و 959 هزار و 350 ریال قیمت گذاری شد.

در این پیوند، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در گفت وگو با ایرنا درخصوص افزایش قیمت سکه اظهار داشت: در روزهای گذشته افزایش قیمت جهانی طلا را متاثر از تحولات سیاسی جهانی شاهد بودیم.

«محمد کشتی آرای» ادامه داد: با این وجود، پس از شوک قیمتی که از روز گذشته وارد شد، شاهد کاهش قیمت ها در بازار سکه و طلا بودیم، اما در تقابل با افزایش قیمت های جهانی نتوانست تاثیرگذار باشد و امروز شاهد رشد قیمت سکه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این گونه نوسانات در برهه کنونی و پس از تحولات سیاسی اخیر طبیعی است و باید منتظر باشیم بازار مجددا به تعادل برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان