//
کدخبر: ۸۵۹۶۳ //

قیمت طلا به ۱۳۳۷ دلار رسید

قیمت هر اونس طلا امروز برای سومین جلسه متوالی رشد داشت و با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۳۳۷ دلار و ۱۱ سنت رسید.

 قیمت طلا به ۱۳۳۷ دلار رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رویترز، در حالی که ارزش دلار و سهام های آسیایی کاهش یافته، قیمت طلا در معاملات اولیه آسیایی امروز با افزایش مواجه بود. این در حالی است که نگرانی ها از احتمال شدت گرفتن اختلافات تجاری آمریکا و چین و گزارش هایی از حمله شیمیایی در سوریه نیز در رشد قیمت طلا موثر بوده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز برای سومین جلسه متوالی رشد داشت و با 0.1 درصد افزایش به 1337 دلار و 11 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز به رقم 1340 دلار و 60 سنت رسید.

پس از آنکه شاخص های سهام در آمریکا روز گذشته فاصله زیادی از رقم های بالای ثبت شده خود در طی این جلسه گرفتند و به دلیل نگرانی از اختلافات تجاری ارزش دلار در برابر سایر ارزها کاهش یافت، امروز شاخص های سهام در بورس های آسیایی شاهد کاهش بود.

چین روز دوشنبه انتقادات خود از اقدام دولت ترامپ در زمینه وضع تعرفه بر کالاهای این کشور را شدت بخشید، اما دونالد ترامپ، بار دیگر نسبت به انعقاد یک توافق تجاری بین دو کشور ابراز خوش بینی کرد.

سرمایه گذاران در انتظار شنیدن سخنان شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین در روز سه شنبه در کنفرانس اقتصادی مجمع بوآئو هستند.

ترامپ دیروز وعده داد که در واکنش به حمله شیمیایی ای که دولت اسد را مسئول آن تلقی می کند، اقدام فوری و موثری را انجام دهد. به گفته دیپلمات ها، آمریکا قصد دارد از شورای امنیت سازمان ملل بخواهد تا پیشنهاد یک رشته تحقیقات جدید در مورد مسئولیت دولت سوریه در استفاده از تسلیحات شیمیایی را مطرح نماید.

سوریه و روسیه نیز رژیم صهیونیستی را عامل یک حمله هوایی به یک پایگاه هوایی دولت سوریه در نزدیکی حمس می داند. رژیم صهیونیستی نیز تلویحا انجام این حمله را تایید کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان