//
کدخبر: ۸۵۸۹ //
معاون اقتصادی وزیر تعاون خبر داد

۳۵ بنگاه‌ دیگر از صندوق‌ بازنشستگی وارد بورس خواهد شد

35 بنگاه‌ دیگر از صندوق‌ بازنشستگی وارد بورس خواهد شد

35 بنگاه‌ دیگر از صندوق‌ بازنشستگی وارد بورس خواهد شد

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه جتماعی از ورود 35 بنگاه دیگر از مجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری در بورس اوراق بهادار خبر داد و گفت: هم‌اکنون 70 درصد بنگاه‌های صندوق بازنشستگی در بورس هستند.

حجت‌اله میرزایی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی، اظهار داشت: دغدغه ما از برگزاری این نمایشگاه نمایان‌سازی شفافیت است.

وی افزود: این مقوله باید به عنوان یک رویکرد ملی برای پاسخگو بودن به ذینفعان اصلی به‌ ویژه بازنشستگان و کارگران محور فعالیت‌ها قرار بگیرد.

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ادغام وزارت متبوعش، گفت: برنامه جامع شفافیت ملی طی 2 ماه آینده از سوی وزارت رفاه تدوین و تقدیم دولت شود.

میرزایی ادامه داد: رفاه اجتماعی و برنامه ریزی دو ماموریت اصلی وزارت رفاه هستند و حرکت به سمت صندوق‌های اقتصادی پایدار با پوشش حداکثری و بدون تبعیض و وجود بنگاه‌های اقتصادی شفاف و بالنده اقتصادی به صورت جدی مدنظر است.

وی با اشاره به حضور شرکت‌ها و هلدینگ‌های مختلف اقتصادی و صنعتی در این نمایشگاه عنوان کرد: با وجود اینکه اقتصاد ایران در سالهای گذشته به فساد مبتلا بود اما صندو‌ق‌های بازنشستگی اکنون در بالاترین سطح شفافیت قرار گرفته‌اند.

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با اشاره به حضور 70 درصد شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌ بازنشستگی کشوری در بازار سرمایه، گفت: 30 درصد مابقی بنگاه‌ها نیز در آینده وارد بورس خواهند شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان