//
کدخبر: ۸۰۰۶۰ //

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان دولت

سخنگوی دولت از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان دولت برای سال آینده خبر داد و اعلام کرد ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۷ در نظر گرفته شده است.

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان دولت
به گزارش فرتاک نیوز،

سخنگوی دولت از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان دولت برای سال آینده خبر داد و اعلام کرد ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۷ در نظر گرفته شده است. محمدباقر نوبخت در ادامه نشست خبری روز گذشته‌اش، تشکیک در آمار رسمی نظام را قابل پیگیری دانست.

 

نوبخت با بیان اینکه مرکز آمار، مرکز رسمی است و هر کس سوالی دارد باید بیاید و از آنان بپرسد، گفت: به نظرم این قابل پیگیری است که رسانه‌ای بیاید و در آمار رسمی نظام که صرفا آمار دولت هم نیست، تشکیک می‌کند و البته این رسانه که می‌گویم و از آن نام نمی‌برم نیز ادعایش به انقلابی‌گری است و صدایش در این زمینه هم بلند است، اما عادت به سیاه‌نمایی و تیره و تار نشان دادن اوضاع کشور و لجن پراکنی دارد که من حتی میلی به پرداختن به این رسانه و کار‌هایی که کرده ندارم و وقت این جلسه را به آن اختصاص نمی‌دهم. نوبخت با بیان اینکه ما کاستی‌هایی داریم، اما چرا رسانه‌ای که زبانش در انقلابی‌گری دراز است و از دهانش بیرون زده است و نیز برخی دیگر مدام تکرار می‌کنند که اقتصاد ما خراب است، گفت: اینکه مدام می‌گویند وضع ما درست نیست، دقیقا همان کاری که ترامپ می‌کند و می‌گوید کار ایران تمام است، این‌ها تکرار همان حرف‌های ترامپ است، حال شاید به خیال خودشان دولت را می‌زنند، اما در واقع نظام را زیر سوال می‌برند. همچنین نوبخت گفت: از بخش‌های اقتصادی دعوت می‌کنیم هر آمار رسمی که می‌دهیم، اگر تردیدی دارید از خود ما سوال کنیم و مستند پاسخ خواهیم داد، ولی آنقدر آتش تهیه پراکنده نکنید که اگر مسوولی هم اقدام مثبتی انجام داد، نتواند بگوید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان