//
کدخبر: ۷۹۸۴۴ //

صعود آهسته و پیوسته ارزهای دیجیتال

نمودارها حکایت از رشد ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی ماه گذشته میلادی دارد.

 صعود آهسته و پیوسته ارزهای دیجیتال
به گزارش فرتاک نیوز،

گرچه در بعضی روزها شاهد افت قیمت پول های مجازی بودیم ؛ اما به طور کلی می توان گفت که این بازار طی ماه آوریل با رشد نسبی مواجه بود.

 

امروز نیز بازار سکه های مجازی روند صعودی به خود گرفته و در حال حاضر بیت کوین با رشد 2 درصدی نسبت به دیروز به 11 هزار و 500 دلار رسیده است .

 

اتریوم نیز به مرز 900 دلار رسیده که این ارز دیجیتال نیز رشد 2 درصدی را نسبت به دیروز تجربه کرده است.

 

اما ریپل به عنوان سومین سکه مجازی دنیا ، امروز با رشد 17 درصدی روبرو شده است و در حال حاضر با قیمت 1.15 دلار معامله می‌شود.

 

مرتضی پورشیرازی کارشناس ارزهای دیجیتال با اشاره به احتمال زیادی ادامه روند صعودی بازار به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت : طی سه ماه گذشته کشورهای زیادی قوانین معامله با ارزهای دیجیتال را تدوین کرده اند و بسیاری نیز در تلاش برای تصویب قوانین این نوع ارزها هستن که این روند کمک می کند تا بازار یک روند صعودی به خود گیرد .

 

وی افزود : به نظر می رسد با استقبالی که طی چند ماه گذشته از سوی همه مردم جهان از پول های مجازی شده است ، روند افزایشی آن ها ادامه دار باشد و سکه هایی که درحال حاضر ارزش کمتری نسبت به بیت کوین در بازار دارند، رشد بیشتری را تجربه کنند.

 

پورشیرازی درپاسخ به این سوال که فکر می کنید کدامیک از ارزها با اقبال بیشتری برای رشد قیمت روبرو شوند ؟ گفت : به نظر می رسد ریپل و لایت کوین شانس بیشتری برای افزایش قیمت داشته باشند و در آینده با استقبال مردم از این دو پول مجازی ، شاهد افزایش ارزش این دو ارز باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان