//
کدخبر: ۷۶۲۸۹ //

شرکت‌های فرانسوی به تولیدکنندگان ایرانی آموزش میدهند

رئیس انجمن قطعه‌سازان فرانسه گفت: قطعه‌سازان ایرانی برای حضور در زنجیره تامین جهانی خودرو باید به سرعت خود را با فناوری‌های روز انطباق دهند که در این زمینه و با توافق‌های انجام شده، آموزش تولیدکنندگان ایرانی از سوی شرکت‌های فرانسوی در حال انجام است.

 شرکت‌های فرانسوی به تولیدکنندگان ایرانی آموزش میدهند
به گزارش فرتاک نیوز،

«جک موج» در حاشیه دومین و آخرین روز از پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران افزود: ایرانی‌ها نیز برای ارتقای سطح کیفی تولیدات و قطعه‌سازی خود، همچنین کسب دانش و فناوری‌های جدید به همکاری خارجی نیاز دارند و به همین دلیل ما نیز در همایش تهران حضور یافته‌ایم.

«موج» ادامه داد: سال ۲۰۱۶ وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران سفری به فرانسه داشت و مذاکره‌های خوبی به انجام رسید که از جمله در هفت مورد توافق‌هایی انجام شد و نخستین آن درخصوص مباحث آموزشی بود.

وی افزود: براساس این توافق، مقرر شد سازمان مدیریت صنعتی ایران و دانشگاه «ایکم» فرانسه برای انجام این آموزش‌ها همکاری‌های مشترک داشته باشند.

رئیس انجمن قطعه‌سازان فرانسه اضافه کرد: همچنین با برخی اعضای این انجمن از جمله شرکت «اسنسی» توافق‌هایی برای ارائه آموزش و انتقال دانش مدیریت به قطعه‌سازان ایرانی انجام گرفته است.

وی با اشاره به وجود بازار بزرگ ۴۰۰ میلیون نفری در اطراف ایران، تصریح کرد: قطعه‌سازان ایرانی باید آماده صادرات محصولات و تولیدات خود باشند و ما نیز دانش فنی و فناوری را به آنان منتقل می‌کنیم و قطعه‌سازان باید بتوانند بازارهای هدف خود را پیدا کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تجارت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان