//
کدخبر: ۷۳۶۷۵ //

مازندران؛ رتبه اول تولید محصولات کشاورزی در کشور!

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: پیوست های زیست محیطی نیازمند توسعه عمرانی است.

مازندران؛ رتبه اول تولید محصولات کشاورزی در کشور!
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن خیریانپور در همایش روز جهانی تالاب ها در هتل رامسر، با بیان اینکه در استان مازندران با تنوع در عرصه های مختلف  رو برو هستیم که در هیچ استانی در کشور وجود ندارد، گفت: در بخش گردشگری، بوم گردی، صنایع دستی، گردشگری دریایی و طبیعت گردی مازندران از تنوع خاصی برخوردار است.

 وی افزود: در عرصه کشاورزی مازندران با ۱۹ محصول رتبه اول تولید کشور را دارد که می تواند کارکرد استان مازندران به کارکرد فراکشوری تغییر دهد.

خیریانپور با اشاره به اینکه در عرصه جغرافیایی مازندران، به واسطه همجواری با کشورهای حوزه دریای خزر و نزدیکی به پایتخت کشور دارای گستردگی تنوع جغرافیایی است، افزود: مردم استان مازندران از دو موهبت جنگل و دریا برخوردار هستند که اگر از آن به خوبی استفاده شود، وضعیت اقتصادی و کارکرد آن ملی می شود.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تصریح کرد: تنوع در رودخانه ها، مناطق ییلاقی و تاریخ و گذشته تاریخی مازندران در محیط زیست بی نظیر است.

خیریانپور اظهار کرد: رعایت نظم در زمینه شخصی و اجتماعی زندگی، جامعه بشری را ایده آل کرده و پیوست زیست محیطی در همه امور نیازمند توسعه همه جانبه و انجام کارهای عمرانی است.

وی افزود: استاندار مازندران در جلسات برنامه ریزی و توسعه استان همواره به پیوست زیست محیطی طرح ها و پروژه های عمرانی تاکید دارند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران یادآور شد: پاکسازی و آزاد سازی سواحل و نخاله های ساختمانی و زباله ها  باید در سرلوحه کارهای اجرایی قرار گیرد زیرا نخاله های ساختمانی چهره شهر را مخدوش میکند؛ باید دهیاران و شوراهای اسلامی و بخشداران، فرمانداران در این راستا با جدیت عمل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان