//
کدخبر: ۷۲۰۵ //

افتتاح دهکده گردشگری بوشهر در هفته جاری

مرحله نخست دهکده گردشگری دریایی بوشهر با سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی بخش خصوصی این هفته بهره برداری می شود.


افتتاح دهکده گردشگری بوشهر در هفته جاری

به گزارش فرتاک نیوز، مدیر عامل و سرمایه گذار دهکده گردشگری دریایی بوشهر گفت: فاز نخست دهکده گردشگری دریایی بوشهر شامل 26 هکتار است.

محمد صفائیان افزود: کل پروژه دهکده گردشگری دریایی بوشهر شامل سه هزار و 500 هکتار منطقه آبی و خاکی است که هم اکنون فاز نخست آن آماده بهره برداری است.

وی اظهار کرد: در این دهکده گردشگری دریایی انواع خدمات گردشگری به صورت کاملاً استاندارد و به روز به گردشگران ارائه خواهد شد.

صفائیان اعلام کرد : انواع خدمات اقامتی، تفریحی، پذیرایی و ... به گردشگران ارائه می شود.

وی تاکید کرد : در این دهکده هم اکنون پنج ویلای شناور آماده شده که در آینده نزدیک تعداد آنها به 100 فروند خواهد رسید.

صفائیان اظهار کرد: به منطور فراهم کردن زیرساختهای لازم برای ساخت این دهکده گردشگری 23 میلیارد تومان از سوی استانداری بوشهر هزینه شده است.

مدیرعامل و سرمایه گذار دهکده گردشگری دریایی بوشهر خاطرنشان کرد : همچنین 20 میلیارد تومان از بخش خصوصی در این دهکده جذب سرمایه گذار کرده ایم.

وی در ادامه گفته های خود از ساخت استادیوم فوتبال ساحلی استاندارد برای انجام بازی های جهانی در این دهکده خبر داد و گفت: ساخت این استادیوم نیز آغاز شده است که به زودی آماده بهره برداری خواهد بود.

به گفته صفائیان چندی پیش، مسئولان فدراسیون فوتبال از روند ساخت این استادیوم دیدن کردند که بسیار مورد توجه نیز واقع شد.

صفائیان اظهار داشت: فاز نخست پروژه دهکده گردشگری دریایی بوشهر برای 400 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر دیگر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد : این پروژه گردشگری دریایی بدون شک می تواند به عنوان طرح نمونه گردشگری دریایی کشور مطرح شود چرا که با کمترین هزینه و بیشترین بهره وری موفق شده از ساحل و دریا در راستای توسعه گردشگری، استفاده کند.

به گفته صفاییان، سوئیت های شناور، 50 کلبه چوبی، 18 کلبه اسکیمو شکل ساخته شده از خشت و کاه و گندم، باغ پرندگان، شهربازی، کافی شاپ، سالن جشن و پذیرایی با ظرفیت دو هزار نفر، انواع بازیهای دریایی، پیست موتور سواری، اسب سواری، شتر سواری و رستوران دریایی از جمله خدماتی است که در دهکده گردشگری دریایی بوشهر به گردشگران ارائه می شود.

وی همچنین از ساخت پلاژ منحصر به فرد بانوان در این دهکده گردشگری دریایی خبر داد و گفت: این پلاژ که شبیه قلعه ساخته شده است از جنس چوب است و انواع امکانات لازم برای سرویس دهی مناسب به بانوان جهت شنا کردن در این مکان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به ساخت بی نظیر این پلاژ، به خواسته استانداری بوشهر قرار است در شهرستان های ساحلی استان بوشهر نیز نمونه های مشابهی از این پلاژ ویژه بانوان نیز با همت شرکت ما ساخته شود.

 

همزمان با افتتاح دهکده گردشگری دریایی بوشهر، پنج ویلای شناور در این دهکده به بهره برداری می رسد که در آینده نزدیک تعداد آنها به 100 دستگاه افزایش خواهد یافت.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان