//
کدخبر: ۶۷۷۴۷ //

ثبت رکودهای جدید قیمتی در بازار سکه و طلا

بازار آزاد سکه و طلا امروز (چهارشنبه) شاهد ثبت رکودهای جدید قیمتی بود؛ به طوری که قیمت هر گرم طلای 18 عیار به بیش از یک میلیون و 400 هزار ریال رسیده است.

 ثبت رکودهای جدید قیمتی در بازار سکه و طلا
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود اینکه قیمت جهانی هر اونس طلا امروز یک دلار و 84 سنت عقبگرد داشت و یک هزار و 314 دلار و 74 ریال فروخته شد، قیمت طلای 18 عیار در بازار ایران رشد کرد و با 18 هزار و 240 ریال افزایش یک میلیون و 401 هزار و 580 ریال فروخته شد.

 

بخشی از این افزایش ناشی از رشد قیمت دلار در بازار بوده که به 43 هزار و 860 ریال در بازار آزاد رسیده است.

 

در بازار سکه نیز هر قطعه سکه تمام طرح جدید با 290 هزار ریال رشد قیمت، 15 میلیون و 350 هزار ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 180 هزار ریال افزایش بها، 14 میلیون و 900 هزار ریال فروخته می شود.

 

معامله گران همچنین هر قطعه نیم سکه را هفت میلیون و 530 هزار ریال و هر ربع سکه را چهار میلیون و 445 ریال عرضه می کنند که نسبت به دیروز به ترتیب 190 هزار ریال و یکصد هزار ریال افزایش دارد.

 

با این همه هر قطعه سکه گرمی 2 میلیون و 820 هزار ریال عرضه شده است که قیمت آن نسبت به دیروز تغییری ندارد.

 

در کنار رشد تقاضا و قیمت ها در بازار سکه، عرضه سکه از طریق بانک کارگشایی نیز ادامه دارد تا بخشی از نیاز بازار را پوشش دهد.

 

از زمان آغاز حراجی سکه در چهارم آذرماه تاکنون 110 هزار سکه به فروش رفته که نیمی از این میزان مربوط به سکه تمام بهار آزادی است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان