//
کدخبر: ۶۵۸۸۱ //
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

میزان افزایش قیمت حامل‌های انرژی هنوز مشخص نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز میزان افزایش قیمت حامل‌های انرژی مشخص نیست، گفت: این افزایش دور از انتظار نیست، چرا که قیمت سوخت چند سالی افزایش نداشته است.

میزان افزایش قیمت حامل‌های انرژی هنوز مشخص نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا فولادگر بعد از ظهر امروز در نشستی سیاسی در حسینیه شهید منصوری اصفهان با اشاره به طرح ادعاهایی علیه ایران از سوی نماینده آمریکا در سازمان ملل اظهار داشت: پیش از این نیز شاهد چنین سخنانی بوده‌ایم، همان طور که ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته بود باید این‌ها را دوشید، در این راستا آمریکا به دنبال فروش تسلیحات نظامی به عربستان بوده و هست.

 

وی با اشاره به طرح‌های آمریکا برای ایجاد تفرقه میان سنی و شیعه گفت: شکست آمریکا در غرب آسیا دلیل به کار بردن راهکارهای دیگر برای ایجاد مشکل در منطقه است، آنها به دنبال اجرای طرح‌هایی هستند تا میان شیعیان اختلاف ایجاد کرده و تفرقه میان سنی و شیعه ایجاد کنند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: استقلال کردستان، جنگ داخلی در لبنان و کودتا علیه انصارالله یمن از جمله این طرح ها بود، این مسائل ناشی از کید دشمن است و براساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید با طرح‌های پساداعشی مقابله کرد و مراقب بود.

 

وی با بیان اینکه بعد از نابودی تشکیلات داعش تفکرات این گروه تکفیری همچنان وجود دارد، گفت: باید همواره مراقب فعالیت این گروه بود چرا که همچنان به صورت مسلح در سوریه فعال هستند.

 

فولادگر با اشاره به دیدار مسئولان با رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از وضعیت آسیب‌های اجتماعی گلایه‌مند بوده و در این زمینه دغدغه‌هایی را مطرح کردند.

 

وی با اشاره به مشکلات صندوق‌های بازنشستگی در کشور، خاطرنشان کرد: مسائل بازنشستگان امروز از بزرگ‌ترین چالش‌های کشور است و باید برای مدیریت و سرمایه‌گذاری آن، که مشکلاتی به دنبال دارد فکری کرد.

 

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه از بدنه دولت انتظار نمی‌رود که بتواند اقتصاد مقاومتی را اجرا کند، گفت: امروز بیکاری و مشکل اشتغال از بزرگ‌ترین مسائل کشور است که باید راه چاره‌ای برای آن اندیشید. اجرای صحیح اصل 44 که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است نیز به تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کمک می‌کند.

 

وی با بیان اینکه هنوز میزان افزایش قیمت حامل‌های انرژی مشخص نیست، گفت: این افزایش دور از انتظار نیست، چرا که قیمت سوخت چند سالی است که افزایش نداشته و احتمال این موضوع وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۸۸۱ //
ارسال نظر
 
  • ایرانی

    مرگ وارد شده میزان تب هنوز مشخص نشده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان