//
کدخبر: ۶۳۷۹ //

برگزاری مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل گمرک باشماق

گمرک در توسعه اقتصادی نقش حساس و پر رنگی دارد

برگزاری مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل گمرک باشماق

به گزارش - فرتاک نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل گمرک باشماق باحضور فرماندار شهرستان مریوان، امام جماعت مریوان، رییس شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه، فرمانده مرزبانی و نیروی انتظامی، رییس پلیس راهنمایی، مدیرکل گمرک استان کردستان و معاونین آن، نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرانادارات و جمع کثیری از تجار و بازرگانان    در تالار گمرک شهرستان مریوان برگزار شد.

 دکتر جهانگیر بخشی در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر به ارائه برنامه‌های در راستایی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و شعارهای جهانی کردن گمرک و استفاده از ترفندهای تجاری دو کشور پرداخت و افزود: سیاست گمرک ایران در راستای چشم‌انداز ترسیمی معطوف شده است.

وی افزود: توسعه و رشد اقتصاد براساس راهبردهای دولت تدبیر و امید بر همین اساس و به ویژه در دوران مدیریت دکتر کرباسیان به عنوان رییس کمرکات کشور اتفاق افتاده است.

بخشی ادامه داد: پیشرفت‌های خوبی درحوزه ارتقاء توانمندی گمرک در بیشتر سامانه‌های جامع گمرکی برای تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت فراهم کرده است.

مدیرکل جدید گمرک باشماق گفت: فعالیت‌های گمرکی به سمت دیجتال و الکترونیک  در فضای ایمن پیش رفته و نتیجه نهایی رشد سریع و قابل ملاحظه و  تراز مثبت تجارت خارجی است.

بخشی ادامه داد: امسال شعار جهانی گمرک در سال 2017 میلادی بر تحلیل داده‌ها در مدیریت موثر مرزی بنیان گذاشته شده است.

وی افزود: به منظور نیل به این هدف همه دستگاه‌های مرتبط در حوزه فعالیت تجاری و مرزی لازم است همکاری و همسویی داشته باشند و برای هم‌افزایی در پیشرفت اهداف کلی نظام اسلامی ایران تعامل جهادی و انقلابی دستگاه‌ها را مثمر ثمر واقعه خواهد شد.

بخشی گفت: استفاده از نیروهای سالم و خدمتگزار را بایستی عملی کرد و ما برای خدمت آمدیم نه برای قدرت.

امام جماعت شهرستان مریوان نیز گفت: گمرک در توسعه اقتصادی نقش حساس و پر رنگی دارد.

وی افزود: همه باید در راستای پشبرد اهداف نظام به تعامل برسند و در راستای اهداف نظام حرکت نمایند.

فرماندار شهرستان مریوان نیز گفت: گمرک در نقاط مرزی از اهمیت برخوردار است با توجه به نقش آن برای تحقق توسعه پایدار اهمیت دو چندان دارد.

وی افزود: تمامی داستگاه و دوایر بایستی در این راستا تعامل سازنده داشته باشند و گمرک را به عنوان مرزبان اقتصادی در این راه یاری نمایند.

گفتنی است که در پایان نیز دکتر جهانگیر بخشی به عنوان مدیرکل گمرک باشماق معرفی  شد و از زحمات یحیی گودرزی تقدیر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان