//
کدخبر: ۶۲۳۹۸ //

اطلاعیه دوم بانک تجارت درباره «البرز ایرانیان»منتشر شد

اطلاعیه شماره 2 بانک تجارت در خصوص مدیریت دارائیها و بدهی های «تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان» منتشر شد .

اطلاعیه دوم بانک تجارت درباره «البرز ایرانیان»منتشر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در این اطلاعیه آمده است : پیرو اطلاعیه قبلی این بانک در خصوص مصوبه شورای پول و اعتبار و ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای واگذاری مدیریت دارائیها و بدهیهای' تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان' به بانک تجارت و حسب تصمیم سران سه قوه و موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجوز پرداخت تا مبلغ یک میلیارد ریال به اشخاصی که مانده سپرده های ایشان بیش از یک میلیارد ریال باشد از سوی مراجع ذیصلاح ابلاغ شده است .

 

در این اطلاعیه آمده است: از این دسته از سپرده گذاران دعوت بعمل می آید مطابق برنامه زمان بندی در جدول ذیل ، با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی و دفترچه حساب یا گواهی سپرده ، به یکی از شعب منتخب بانک تجارت (بشرح پیوست) مراجعه کنند.

 

همچنین در این اطلاعیه آمده است: از سپرده گذاران تقاضا می شود جهت سهولت در انجام کار ، صرفا در تاریخ های تعیین شده به شعب منتخب این بانک مراجعه نموده و همکاری لازم را با کارکنان شعب جهت تسریع در احراز هویت و پرداخت وجوه بعمل آورند . باقیمانده وجوه سپرده گذاران نیز پس از ابلاغ مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف خواهد شد.

 

سپرده گذاران می توانند اطلاعات بیشتر در این خصوص را از سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir و یا مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 دریافت نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان