//
کدخبر: ۵۶۲۹ //

فروشگاه رفاه ۱۰۰ واحد خود را در اختیار کسبه پلاسکو قرار می‌دهد

مدیرعامل فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه گفت: برای حمایت از کسبه پلاسکو مجموعه ساختمانی جمهوری فروشگاههای رفاه ۱۰۰ واحد خود را در اختیار مالباختگان قرار می‌دهد تا بتوانند در مدت باقیمانده از شب عید به کسب و کار بپردازند.

 فروشگاه رفاه ۱۰۰ واحد خود را در اختیار کسبه پلاسکو قرار می‌دهد

 

به گزارش فرتاک نیوز ، گلزاده در نشست خبری شرکتهای فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: برای حمایت از کسبه پلاسکو مجموعه ساختمانی جمهوری فروشگاههای رفاه 100 واحد خود را در اختیار مالباختگان قرار می‌دهد تا بتوانند در مدت باقیمانده از شب عید به کسب و کار بپردازند.

وی افزود: در حال حاضر طرحی برای ارائه به اصناف آماده کرده‌ایم تا امکان استقرار سریع فعالین این بخش فراهم آید.

مدیر عامل فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه ادامه داد: با وجود اینکه در سال 95 در مجموعه کشور دچار رکود بود برای توسعه فروشگاههای خود اقدام کرده‌ایم به طوریکه در دهه فجر امسال 22 فروشگاه جدید به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس افتتاح می‌کنیم.

گلزاده تصریح کرد: در سال 95، 700 میلیارد ریال به مردم در فروشگاههای رفاه تخفیف داده شده است در حالیکه در دو سال گذشته این رقم 15 میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: در شرایطی که میان خرده‌فروشیها جنگ بر سر کاهش قیمت رخ داده و در کنار آن شرایط رکودی بر کشور حاکم است توانسته‌ایم 200 میلیارد ریال سود خالص در سال 95 به دست آوریم.

مدیر عامل فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه با اشاره به ارائه 22 تا 50 تخفیف برای ایام پایانی سال گفت: فروشگاه رفاه قصد دارد تا در سالهای آینده علاوه بر عرضه کالا، به ارائه خدماتی نظیر مالی، بیمه‌ای و گردشگری نیز بپردازد.

گلزاده در ادامه صحبتهای خود با اشاره به اینکه این شرکت قصد استفاده از ظرفیتهای صنایع داخلی برای تولید کالا با برند رفاه دارد گفت: بر این اساس کالا تحت استاندارد ما در کارخانه‌های نیمه‌تعطیل تولید می‌شود که این امر خود به تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور کمک می‌کند.

وی در ادامه صحبتهای خود در پاسخ به پرسشهای خبرنگاران درباره کاهش سوددهی این شرکت در مقایسه با سال 91، گفت: سوددهی 38 میلیارد تومانی سال 91 یک استثنا بود زیرا در آن زمان مردم به خاطر اینکه احساس قحطی داشتند به فروشگاهها هجوم آوردند و حجم زیادی کالا خریداری کردند که این اتفاق در سالهای بعد رخ نداد.

مدیر عامل فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه یادآور شد که در سال جاری بدهیها و سنوات گذشته خود را بازپرداخت کردیم که این امر در نهایت به کاهش سوددهی این شرکت منجر خواهد شد.

گلزاده درباره دلیل فروش فروشگاه رفاه آزادی به قیمتی کمتر از ارزش واقعی و به صورت اقساط گفت: تکلیف مجمع این فروشگاه فروش اموال بود به همین منظور ما برای فروش املاک مازاد خود اقدام کردیم. ملک آزادی با توجه به اینکه مشکل سند داشت خطر از دست دادن ملک را داشتیم به همین منظور آن را به فروش رساندیم.

وی یادآور شد بر اساس رایزنیهای انجام شده با فتاح رئیس کمیته امداد این ملک به آنها فروخته شد اما باید در نظر داشت که در شرایط رکودی امکان فروش یک جای ملک وجود نداشت و آن را به صورت اقساط واگذار کردیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان