//
کدخبر: ۵۴۸۲۹ //
ابطحی تشریح کرد

خبرهای خوب وزیر اقتصاد به سپرده‌گذاران کاسپین، ثامن و افضل‌توس

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس جزئیات نشست اعضای فراکسیون متبوعش با وزیر اقتصاد را تشریح کرد.

خبرهای خوب وزیر اقتصاد به سپرده‌گذاران کاسپین، ثامن و افضل‌توس
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه 16 مهر) فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: در جلسه امروز مسائل کلان اقتصادی کشور با حضور مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد بررسی شد.

 

وی افزود: کرباسیان با اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان، گفت "برنامه‌هایی از سوی وزارت اقتصاد تدوین شده تا تحریم‌ها کمترین اثر را بر اقتصاد کشور داشته و خودمان را به برجام گره نزنیم و اتکای‌مان به توان و ظرفیت داخلی کشور باشد."

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه در این جلسه در مورد وضعیت موسسات مالی و اعتباری نیز بحث و تبادل نظر شد، گفت: در همین راستا وزیر اقتصاد گفت "در جلسه‌ای که با رئیس قوه قضائیه داشته‌ایم مقرر شد سپرده سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین را تا 200 میلیون تومان پرداخت و در مورد موسسه ثامن‌الحجج نیز همین تصمیم اتخاذ شد.

 

ابطحی ادامه داد: همچنین وزیر اقتصاد گفت "قرار شده تا از 360 هزار سپرده‌گذار موسسه افضل‌ طوس وجه 310 هزار سپرده‌گذاری که کمتر از 3 میلیون سپرده داشته‌اند، پرداخت شود.

 

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه در بخش دیگری از این نشست در مورد صادرات و واردات بحث و تبادل نظر شد، گفت: کرباسیان  گفت در سال گذشته 20 هزار میلیارد به صنایع و کار‌گار‌های صنعتی اختصاص یافته و قرار است در سال جاری 50 هزار میلیارد تومان به این بخش اختصاص یابد تا تحولی در صنایع و به ویژه در صادرات ایجاد شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۸۲۹ //
ارسال نظر
 
  • حسنعلی اخوندی

    بیان ایشان در باره ثامن الحجج مبهم است ز یراتا سقف 3 میلیارد ریال را اعلام کرده ب ودند که تعیین تکلیف شده است و حالا ایشان میفرمایند قرار است تا دو میلیارد ریال ت عیین تکلیف شود

  • امیر

    بانک مرکزی تو بدترین شرایط ممکن رو به مردم کرد و گفت : من که به شما گفته بودم موئسسات غیر قانونی هستند خودتون رفتید سپرده کردید و به ما ربطی ندارد . ما از این حرف بانک مرکزی به این نتیجه میرسیم که اگر یک ماشین در جاده تصادف کرد لطفا کسی زنگ نزنه به ارژانس و آتش نشانی زیرا قبلا توی تلوزیون به مردم گفته بودند که باید اصول راهنمایی و رانندگی رو رعایت کنند . در نتیجه کودک و زنی هم اگر در این سانحه در حال مرگ هستند به حال خودشون رهاشون کنید چونکه قبلا هشدارها داده شده بود و هیچ کس مثل بانک مرکزی هیچ وظیفه ای ندارد و ما به این نتیجه میرسیم که بانک مرکزی فقط در حال شانه خالی کردن از وظیفه اش است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان