//
کدخبر: ۴۶۰۰۳۲ //

وام ۴۰۰ میلیونی فوری برای همه! شرایط و نحوه دریافت وام بدون ضامن

حسین زاده مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از افزایش سقف وام قرض‌الحسنه این بانک به ۴۰۰ میلیون تومان درسال 1403 خبر داد.

وام 400 میلیونی فوری برای همه! شرایط و نحوه دریافت وام بدون ضامن
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین حسین زاده با بیان اینکه سقف وام های پرداختی در بانک قرض الحسنه رسالت پیش از این ۳۰۰ میلیون تومان بوده است گفت: خوشبختانه مشتریان این بانک می توانند براساس بخشنامه بانک محترم مرکزی تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان از این بانک وام قرض الحسنه دریافت نمایند.

مدیر عامل بانک رسالت با اشاره به بدون کارمزد بودن وام های بانک قرض الحسنه رسالت افزود: تمام سعی ما بر کاهش هزینه های قرض الحسنه بوده که خوشبختانه با عملیاتی کردن وام قرض الحسنه بدون کارمزد وام این مهم محقق شده است.

ثبت‌نام وام بانک رسالت

انواع وام بانک قرض الحسنه رسالت از جمله وام 400 میلیون تومانی  را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام وام بانک رسالت در سایت این بانک، از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن باید با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

حداقل مدت زمان سپرده گذاری جهت دریافت وام در بانک رسالت 3 ماه و حداکثر 6 ماه است.

امتیاز وام قابل واگذاری به غیر می باشد.

حداکثر زمان بازپرداخت     

60 ماه

  • 60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب

  • 48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب

  • 36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب

  • 24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب

  • 12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

راهنمای اعتبارسنجی بانک رسالت

برای این کار باید به سامانه‌ی اعتبارسنجی مرآت مراجعه کنید. ثبت‌نام در این سامانه به کد ملی، و شماره همراه احتیاج دارد. برای اعتبارسنجی، بانک اطلاعات حساب‌های بانکی، اطلاعات تسهیلات و اطلاعات مربوط به چک برگشتی را بررسی می‌کند. همچنین، اطلاعاتی مثل درآمد، سابقه‌ی چک برگشتی و سابقه‌ی بازپرداخت تعهدات بانکی در نتیجه‌ی اعتبارسنجی تاثیر دارند. وضعیت تاهل، نوع سازمان محل کار، تعهدات حمایتی خانواده، دین و سابقه‌ی بیماری در نتیجه‌ی اعتبارسنجی تاثیرگذار نیستند. 

در نهایت، نتیجه‌ی اعتبارسنجی شما در یکی از دسته‌های ممتاز، کاملا متناسب، متناسب و نامتناسب قرار می‌گیرد. اگر نمره‌ی اعتباری ممتاز بگیرید، لازم نیست ضامن معرفی کنید و سفته‌ی الکترونیکی بدهید. 

کسانی که نمره‌ی اعتباری کاملا متناسب بگیرند، باید سفته‌ی الکترونیکی ارائه دهند. دارندگان نمره‌ی اعتباری متناسب هم به سفته‌ی الکترونیکی و معرفی یک ضامن واجد شرایط برای ضمانت احتیاج دارند. نکته‌ی آخر اینکه اگر ثبت درخواست وام شما در سامانه‌ی بانک رسالت با مشکل مواجه شود، رنگ درخواست در سامانه صورتی می‌شود. این رنگ نشان می‌دهد که درخواست تسهیلات شما رد شده است.

سطح اعتباری چیست؟

بعد از ثبت‌نام در سامانه‌ی مرآت، این سامانه اطلاعات شغلی، درآمدی و اقساط قبلی شما را بررسی می‌کند و شما را در ۴ سطح اعتباری قرار می‌دهد. این سطح‌ها، ممتاز، کاملا متناسب، متناسب و نامتناسب هستند. سطح اعتباری ممتاز نشان‌دهنده‌ی این است که فرد تمام اقساطش را به‌موقع و بدون تاخیر پرداخت کرده است و خوش حساب است. همچنین، کسانی‌که شغل پایداری دارند، جزو سطح اعتباری ممتاز قرار می‌گیرند.  

نکته : وام گیرنده و ضامنین نباید دارای چک برگشتی یا تسهیلات سررسید گذشته در شبکه بانکی کشور باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان