//
کدخبر: ۴۵۶۶۹۲ //

انواع وام ۴درصدی که باید بشناسید

دریافت وام می‌تواند به افراد کمک کند تا به آرزوها و اهداف مالی خود برسند، مثلا خرید یک خودرو، خرید یک مسکن، تحصیلات بالاتر، تجهیزات کسب‌وکار و غیره. وام‌ها می‌توانند فرصت‌های جدید شغلی را فراهم کنند و به افراد این امکان را دهند تا شرایط مالی خود را بهبود بخشند. همچنین در صورت استفاده درست از وام‌های مختلف مثل وام اینترنتی یا وام مضاربه به اهداف مالی بلندمدت نزدیک‌تر می‌شوید. ما در این مقاله انواع وام ۴درصدی را که توسط بانک‌ها اعطا می‌شود، به شما معرفی می‌کنیم.

انواع وام ۴درصدی که باید بشناسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 

دریافت وام می‌تواند به افراد کمک کند تا به آرزوها و اهداف مالی خود برسند، مثلا خرید یک خودرو، خرید یک مسکن، تحصیلات بالاتر، تجهیزات کسب‌وکار و غیره. وام‌ها می‌توانند فرصت‌های جدید شغلی را فراهم کنند و به افراد این امکان را دهند تا شرایط مالی خود را بهبود بخشند. همچنین در صورت استفاده درست از وام‌های مختلف مثل وام اینترنتی یا وام مضاربه به اهداف مالی بلندمدت نزدیک‌تر می‌شوید. ما در این مقاله انواع وام ۴ درصدی را که توسط بانک‌ها اعطا می‌شود، به شما معرفی می‌کنیم.

وام ۴درصدی طرح یکتای بانک ایران زمین

برای دریافت تسهیلات این طرح، در وهله اول باید اقدام به افتتاح حساب کوتاه‌مدت کنید. ۵میلیون تومان حداقل نرخ متوسط سپرده است. برای اینکه شما هم مشمول طرح یکتا باشید، در کمترین حالت باید ۴ ماه از سرمایه‌گذاری شما گذشته باشد. بر اساس مدت زمان سرمایه‌گذاری، می‌توانید تا ۱۰۰درصد میانگین حساب خود تسهیلات دریافت می‌کنید. مدت بازپرداخت تسهیلات نیز بین ۷ تا ۳۶ ماه و با نرخ سود بین ۴ تا ۱۴درصد است.

وام فوری ۴درصدی بانک پارسیان

وام فوری بانک پارسیان برای آن دسته از افرادی که وقت زیادی ندارند و می‌خواهند هرچه سریع‌تر مبلغ وام را دریافت کنند، مناسب است. وام‌های فوری بانک پارسیان شامل طرح‌های نوید و پژواک هستند. مبلغ وام فوری بانک در این دو طرح ۱میلیارد تومان بوده سود آن در بازه ۴ تا ۱ درصد قرار دارد.

وام خوداشتغالی بانک سپه تا سقف ۱۵۰میلیون تومان

وام ۱۵۰میلیون تومانی خوداشتغالی با سود ۴درصدی و بازپرداخت ۸۴ماهه به افرادی که دارای شرایط خاص هستند اعطا می‌شود. این افراد باید معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد امام‌خمینی ارائه دهند. برای درخواست این وام باید در وهله اول، حساب قرض‌الحسنه با حداقل سپرده‌ی ۱۰۰هزار تومان افتتاح کنید.

کالا کارت بانک قرض‌‌الحسنه‌ مهر ایران

مبلغ این وام ۱۰۰میلیون تومان است که به صورت یک کارت اعتباری داده می‌شود. شما می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک خرید کنید. سودی که تسهیلات این وام دارد، ۴درصد است. مدت بازپرداخت اقساط وام بانک مهر را خود متقاضی می‌تواند انتخاب کند و تا سقف ۲۴ ماه قابل تغییر است.

وام ۱۵۰ میلیونی طرح ۲ در ۱ بانک قرض‌‌الحسنه‌ مهر ایران

در طرح وام ۱۵۰ میلیونی یک حساب باز می‌کنید و دو بار تسهیلات می‌گیرید. در طی تسهیلات اول، شما تنها یک روز بعد از افتتاح حساب، این امکان را دارید تا اعتبار دریافت کنید. سقف این اعتبار ۱۵۰میلیون تومان است و شما تا ۹۵درصد از سپرده‌ حساب خود اعتبار می‌گیرید. سود و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط وام اول، یک درصد و ۶۰ماهه است.

پس از آن که تسهیلات اول (در کمترین حالت باید ۶ ماه از دریافت وام اول گذشته باشد) کامل تسویه شد، جهت گرفتن تسهیلات دوم اقدام کنید. اعتباری که برای تسهیلات دوم در نظر گرفته شده است، به میانگین باقیمانده‌ سپرده‌ شما و بازپرداخت اقساط ماهانه‌ وام اول بستگی دارد. حداکثر زمان برای بازپرداخت اقساط ۶۰ ماه بوده و سود وام دوم ۴درصد است.

وام نقدی ارزینو بانک اقتصاد نوین

در این طرح که سپرده ارزی شما مسدود می‌شود، تا حداکثر ۲میلیون تومان تسهیلات می‌گیرید. وام این بانک بازپرداخت ۳۶ماهه دارد. این طرح برای آن دسته از افرادی که نقدینگی ارزی دارند مناسب است که می‌توانند با مسدود کردن آن تسهیلات ریالی دریافت کنند. جهت دریافت این وام شما به سپرده‌گذاری ارزی نیازمندید.

طرح انتخاب بانک سینا

در طرح انتخاب بانک سینا این امکان برای شما فراهم است که محصول داخلی را از فروشگاه‌هایی که با بانک کار می‌کنند، بخرید. این طرح با دو سقف ۵۰ و ۱۰۰میلیون تومانی در سودهای ۴ تا ۱۷درصد ارائه می‌شود. براساس سقف تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه بازپرداخت طول می‌کشد. شما با مراجعه به سایت بانک سینا می‌توانید لیست فروشگاه‌هایی که طرف‌ قرارداد با بانک هستند را مشاهده کنید. خرید شما از سقف تسهیلات دریافتی نباید بیشتر باشد.

جمع‌بندی

شرایط اقتصادی ایران در حال حاضر با چالش‌های فراوانی روبه‌رو است که باعث شده تا دریافت انواع وام نظیر وام اینترنتی بدون ضامن یا وام مضاربه به عنوان یک ضرورت در زندگی افراد مطرح شود. در این شرایط، دریافت وام می‌تواند به افراد کمک کند تا بتوانند از عهده هزینه‌های روزمره برآیند و وضعیت مالی خود را بهبود بخشند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان