//
کدخبر: ۴۵۱۳۳۲ //

هیجان دریافت رایگان رمز ارز / از این بازی‌های پولساز بیت کوین استخراج کنید

در اکسی اینفینیتی بازیکنان موجودات بامزه‌ای به نام اکسی را می‌خرند و پرورش می‌دهند و بعد آن‌ها را به سبک گلادیاتورها با یکدیگر وارد مبارزه می‌کنند تا ارز دیجیتال پاداش بگیرند.

هیجان دریافت رایگان رمز ارز / از این بازی‌های پولساز بیت کوین استخراج کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

صنعت عظیم بازی؛ سیاست جدیدی در پیش گرفته است: روشی به نام بازی کن و پول بگیر! این سیاست در اصل نوعی روش بازاریابی برای بازی‌های جدید و نیز رونق دادن به بازار یک رمز ارز خاص است اما نتیجه داده و با استقبال بازیکنان روبرو شده است. در مقاله کنونی سه مورد از بهترین بازی‌های رایگانی که از طریق آنها می‌توانید رمز ارز پاداش بگیرید را معرفی خواهیم کرد.

 دنیاهای بیگانه

دنیاهای بیگانه یک بازی ماجراجویی مبتنی بر ان اف تی است. ماجراهای بازی در دنیای متاورس و در سال ۲۰۵۵ رخ می‌دهند. شما یک کاوشگر فضایی در اختیار دارید و می‌توانید یکسری محصول دیجیتال یا ان اف تی را جمع‌آوری و خریدوفروش کنید. سیارات ناشناخته و پررمزوراز را جستجو می‌کنید و با فضاهایی بد و خوب مواجه می‌شوید. ابزارهای موردنیاز برای پشت سر گذاشتن مراحل را به شکل ان اف تی می‌خرید.

برای به دست آوردن  تریلیوم با بازیکنان دیگر رقابت و همکاری می‌کنید و قدرت خود را افزایش می‌دهید. به بازیکنان جدید؛ آواتار، یک بیل و یک درخت مهارت ارائه خواهد شد. در جستجوی تی ال ام، شروع به کاوش در سیارات مختلف می‌کنید. باید تریلیوم را به اشتراک بگذارید. تریلیوم توکن قابل تعویضی است که در این بازی ماینینگ به دست می‌آورید و مزایایی مثل افزایش پاداش سیاره خود، کسب ابزار یا مینیون جدید و امکان رای دادن در انتخابات هفتگی را به دست می‌آورید. همچنین توانید کارت‌های بازی ان اف تی را برای تقویت استراتژی خود معامله کنید و تی ال ام خود را از راه دور بین پلتفرم‌های بلاک چین دیگر مانند BSC، WAX و اتریوم منتقل کنید.

تمام اقدامات شما در بلاک چین ثبت می‌شود و امکان مشاهده و دسترسی به فرصت‌های درون اکوسیستم بازی داده می‌شود. علاوه بر این از داده‌های بلاک چین می‌توان برای پاداش‌ده‌ی به بازیکنان استفاده کرد. برای شروع بازی باید یک کیف پول WAX Cloud راه‌اندازی کنید. این کیف می‌تواند به‌حساب توییتر، فیس‌بوک یا گوگل شما متصل شود. تی ال ام را می‌توانید از صرافی‌هایی مانند Kraken، Binance، KuCoin، Gate.io و WazirX خریداری کنید.

کیف پول ندارید؟ می‌توانید به‌صورت رایگان داشته باشید. برای دسترسی به بازی باید به وب‌سایت Alien Worlds مراجعه کنید و جزئیات ورود خود را وارد کنید. پس از انجام این کار می‌توانید حساب خود را راه‌اندازی، سیاره‌ای را انتخاب و استخراج را شروع کنید. این بازی در حال حاضر دارای شش سازمان مستقل غیرمتمرکز سیاره‌ای (DAOs) است که هرکدام دارای رهبران سیاره‌ای، خزانه‌داری و حق رای خاص خود هستند. هر سیاره مستقل است و می‌تواند میزبان بازی‌ها و ان اف تی های خود باشد.

دنیاهای بیگانه می‌تواند منبع خوبی برای کسب درآمد باشد؛ به شرطی که با خرید زمین در هر یک از دنیاهای بیگانه، در بازی سرمایه‌گذاری کنید. اگر زمین دارید می‌توانید از طریق مالیات زمین، درآمد غیرفعال داشته باشید.

بازی بعدی با ترکیب تجارت کریپتو و هیجان بازی، انقلابی در قلمرو سرگرمی‌های آنلاین ایجاد می‌کند. این پلتفرم نوآورانه که روی بلاک چین پالیگان کار می‌کند دسترسی به راندهای هیجان‌انگیز ۴۵ ثانیه‌ای را امکان‌پذیر می‌کند. شروط استراتژیک بازی، پاداش‌های قابل‌توجهی را به همراه دارند.

بازی+پلیوین

خوشبختانه در این بازی دردسرهای ثبت نام و سپرده‌های طولانی از بین رفته است و کاربران مستقیماً وارد بازی می شوند. آنها در عرض ۳۰ ثانیه می‌توانند شرط بندی کنند و منتظر افشاگری ۱۵ ثانیه‌ای باشند که سرنوشت آنها را تعیین می‌کند. بردهای فوری و واریز مستقیم جوایز به کیف پول‌های رمزنگاری‌شده کاربران به تجربه یکپارچه می‌افزاید.

در دنیای رقابت میان بازی‌ها،  Polywin خود را از طریق اعتماد و شفافیت متمایز می‌کند. ادغام معاملات ارزهای دیجیتال در زمان واقعی و عناصر بازی‌سازی شده، عجله‌ای هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند که کاربران را مجذوب خود می‌کند.

این پلتفرم از هیجانات آنی، فراتر می‌رود  و با دقت بسیار و تمرکز روی اعتماد و شفافیت طراحی‌شده است. با تامین امنیت و تغییرناپذیری فناوری بلاک چین، هر اقدامی قابل تایید است و بازی منصفانه را برای همه شرکت‌کنندگان تضمین می‌کند. ممیزی دقیق، تعهد پلی‌وین به امنیت و اطمینان‌پذیری را بیشتر می‌کند و آن را در بین ۱۰ درصد از پروژه‌های بلاک چین قرار می‌دهد.

Polywin، یک پلتفرم پیشرو برای کسب درآمد در شبکه Polygon است و نرخ موفقیت فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. این بازی با ادغام یکپارچه تجارت ارزهای دیجیتال؛ چشم‌انداز سرگرمی‌های آنلاین را در بلاک چین تغییر می‌دهد و شرکت‌کنندگان را در خط مقدم شرط‌بندی‌های استراتژیک برای کسب سود قابل‌توجه قرار می‌دهد.

اکسی اینفینیتی

مورد بعدی یک بازی بسیار محبوب برای کسب درآمد است و به بازیکنان امکان می‌دهد که در حین انجام یک بازی به سبک پوکمون، ارز رمزنگاری‌شده کسب کنند.

در اکسی اینفینیتی بازیکنان موجودات بامزه‌ای به نام اکسی را می‌خرند و پرورش می‌دهند و بعد آن‌ها را به سبک گلادیاتورها با یکدیگر وارد مبارزه می‌کنند تا ارز دیجیتال پاداش بگیرند. در این بازی نیز بازیکنان از اکسی‌های خود مثل حیوان خانگی مراقبت می‌کنند.

بازی+اکسی

بازیکنان علاوه بر خرید اکسیس در بازار درون بازی، می‌توانند املاک و مستغلات مجازی را که به عنوان ان اف تی ساخته‌شده‌اند خریداری کنند. تراکنش‌ها در رونین که یک زنجیره جانبی طراحی‌شده توسط اسکای ماویس است انجام و ثبت می‌شود.

بازیکنان می‌توانند دارایی‌های داخل بازی خود را در بازار بفروشند. راه دیگر درآمدزایی بازیکنان جمع‌آوری توکن است. این بازی دارای دو توکن رمزنگاری منحصربه‌فرد است:  AXS به عنوان توکن اصلی در نظر گرفته می‌شود و می‌توان آن را از طریق صرافی‌های رمزنگاری خریداری کرد. بااین‌حال، بازیکنان می‌توانند ارزهای اصلی دیگری مانند بیت‌کوین یا دوج‌کوین را برای انجام بازی معامله کنند. توجه داشته باشید که ای ایکس اس عرضه محدودی در حدود ۲۷۰ میلیون دارد

SLP یک توکن ویژه است که به بازیکنان اعطا می‌شود.تا ماموریت ها  را تکمیل و در مسابقات مختلف پیروز شوند. برای شروع بازی باید یک کیف پول ارز دیجیتالی داشته باشید که با پلتفرم بلاک چین اتریوم سازگار باشد. همچنین برای اتصال به بازی به اتریوم و همچنین کیف پول رونین نیاز دارید. پس از اتمام ثبت نام می‌توانید بازی را در دستگاه‌های مختلف ازجمله رایانه شخصی، مک، اندروید یا آی اوس اس شروع کنید. این بازی در سال ۲۰۲۲ با نزدیک به ۳ میلیون بازیکن ماهانه به اوج کارش رسید،. طبق آمار پخش زنده در ۳۰ روز گذشته نزدیک به ۳۹۰۰۰۰ بازیکن داشته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان