//
کدخبر: ۴۴۹۱۵۶ //

سریع ترین وام آنلاین بدون دردسر

با نزدیک شدن به نوروز و سال نو، خیلی از ما مشغول برطرف کردن نیازهای آخر سال هستیم و خرید کالای شب عید یکی از همین نیازها است.

سریع ترین وام آنلاین بدون دردسر
به گزارش فرتاک نیوز،

چه بخواهید یک ست کامل لباس نو برای خود و خانواده‌تان تهیه کنید، چه وسایل خانه را نو کنید یا تغییری در دکوراسیون بدهید، باید یک بودجه قابل توجه برای این کار کنار بگذارید. تامین این بودجه به صورت یک جا، آن هم در این زمان از سال، برای همه ممکن نیست. گرفتن وام و اعتبار خرید، یکی از کارهایی است که در این مسیر حسابی به شما کمک می‌کند.

در این مطلب چند وام انلاین و شرایط دریافت آن‌ها را به شما می‌گوییم. وام‌هایی که کمک می‌کنند در این روزهای آخر سال، وسایل و نیازمندی‌هایتان را با شرایط بهتری بخرید.

وام آنلاین

وام بلو بانک

چند سالی است که بلو بانک به عنوان نئو بانک سامان، حسابی جای خودش را در بین کاربران سیستم بانکی کشور باز کرده و خیلی‌ها به صورت روزمره از آن استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بلو نسبت به اپلیکیشن‌های قبلی بانکی، سرعت و سهولت بسیار زیاد در همه فرایندهای بانکی بوده و هست. اگر اپلیکیشن بلو بانک را استفاده کنید، احتمالا بعد از مدتی به نرم‌افزار مورد علاقه‌تان تبدیل خواهد شد. این اپلیکیشن همه فرایندها را بسیار سریع کرده و کاربرانش را خیلی خوب به سمت آن‌ها هدایت می‌کند: از کارت به کارت، انتقال پایا و ساتنا، خرید شارژ و اینترنت و مانند این‌ها گرفته تا حتی دریافت وام.

وام بلو بانک کاملا آنلاین است و با توجه به میانگین حساب شما در ۳ ماه گذشته محسوب می‌شود. اگر میانگین حسابتان بیشتر از ۳ میلیون تومان باشد، واجد شرایط محسوب می‌شوید و هرچه میانگین موجودی بالاتر باشد، رقم وام هم بالاتر خواهد رفت. در حال حاضر سقف این وام ۴۰ میلیون تومان است و دریافت آن از طریق اپلیکیشن چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد.

تسهیلات آنلاین

وام بانک رسالت

رسالت یکی از بانک‌هایی است که در چند سال اخیر یک تجربه آنلاین خوب و کامل در اختیار کاربران قرار داده و وامش هم نسبت به دیگر بانک‌ها کمی ساده‌‌تر است. البته که نباید فراموش کنید وام بانک رسالت، یک وام بانکی محسوب می‌شود و ممکن است تحت شرایط خاصی از شما سفته یا حتی ضامن طلب کند. اما با توجه به این که سرعت اهدای این وام نسبت به دیگر بانک‌ها خیلی زیاد است، آن را در این فهرست بررسی می‌کنیم.

وام آنلاین بانک رسالت را باید بعد از افتتاح حساب و جمع کردن امتیاز مورد نظر، درخواست بدهید. امتیاز به دو شکل حساب می‌شود: میانگین حساب در ماه‌های متوالی و دریافت امتیاز از دیگران. این یعنی حتی اگر یک ماه است که حساب باز کرده‌اید می‌توانید امتیاز وام را (تا سقف ۳۰۰ میلیون) از دیگران بگیرید یا بخرید، و بعد در پیشخوان بانک رسالت درخواست بدهید. کل فرایند رسیدگی به درخواست و اعتبارسنجی و… آنلاین است و در صورت داشتن شرایط لازم، وام نهایتا ده روزه برایتان واریز خواهد شد. 

خرید اعتباری

اعتبار خرید از ویپاد

ویپاد نئو بانک پاسارگاد است، که امکانات زیادی از جمله حساب دیجیتال و اعتبار خرید را در اختیار مشتریان این بانک گذاشته، و برای دریافت وام در مبالغ پایین یک گزینه خیلی خوب محسوب می‌شود. برای افتتاح حساب ویپاد، باید حساب پاسارگاد داشته باشید. بعد از افتتاح حساب، کارت شما برایتان ارسال می‌شود و با دریافت کارت (فیزیکی) این امکان را دارید که برای اعتبار خرید درخواست بدهید. این اعتبار از ۱ تا ۱۵ میلیون است و به صورت مرحله‌ای، با بررسی سوابق بانکی شما و رفتار اعتباری‌تان داخل خود اپ، بیشتر خواهد شد. به محض گرفتن کارت، شما واجد شرایط اعتبار یک میلیون تومانی هستید که یعنی ۵۰۰ هزار تومان موجودی و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار. در مراحل بعدی، کل مبلغ به صورت اعتبار برایتان واریز خواهد شد و می‌توانید تا ۱۰ روز از آن استفاده کرده، سپس در یک ماه یا چهل روز برگردانید.

نکته‌ای که باید درمورد ویپاد بدانید این است که مبالغ واریزی در آن به صورت اعتبار هستند، و شما نمی‌توانید آن را کارت به کارت کنید، بلکه فقط می‌توانید برای خرید از دستگاه‌های پوز یا خرید آنلاین استفاده کنید. اعتبار خرید کالا در ویپاد، بهترین گزینه برای خریدهای ضروری دم عید است، تا بتوانید با حقوق ماه‌های بعد آن را تسویه کنید.

خرید قسطی کالا با اعتبار ازکی وام

ازکی وام یک پلتفرم دریافت اعتبار خرید است که وام انلاین در مبالغ مختلف به شما می‌دهد، تا با آن وسایل مختلفی از جمله موبایل و لپ تاپ، هدفون، وسایل برقی خانگی، لوازم چوبی مثل مبل و میز و حتی بلیط سفر و…. را تهیه کنید. مبلغ اعتبار در ازکی وام بین ۱۰ تا ۷۵ میلیون است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خودتان یک مبلغ را تعیین کرده و بگیرید، و بعد آن را در یک بازه ۱۲ یا ۱۸ ماهه بپردازید. یکی از مزایای ازکی وام نسبت به دیگر پلتفرم‌ها این است که رقم اعتبار خرید در دست شما است و قبل از خرید می‌توانید تعداد اقساط، سود و… را با توجه به شرایط خودتان تنظیم کنید.

برای خرید قسطی کالا در ازکی وام، شما به مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی)، بعضی از مدارک شغلی‌ (مثلا فیش حقوقی) و تعدادی مدرک دیگر از جمله چک صیادی نیاز دارید. این چک صیادی در واقع ضمانت خرید شما است. از آن جایی که ازکی وام فرایندی کاملا آنلاین دارد و در هیچ مرحله‌ای نیاز به ضامن شخص نیست، این چک تنها چیزی است که از شما گرفته می‌شود و بر اساس آن اعتبار دریافت می‌‌کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان