//
کدخبر: ۴۴۴۶۸۵ //

قیمت رسمی شکر و برنج چقدر است؟

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران درباره بازار کالاهای اساسی می‌گوید: امسال در بازار کالاهای اساسی کمبود خاصی نداشتیم و در بیشتر مواقع سال ثبات و در کالاهایی مانند روغن و برنج ایرانی هم با کاهش قیمت‌ مواجه شدیم.

قیمت رسمی شکر و برنج چقدر است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 

کنگری با بیان اینکه شکر، برنج هندی و پاکستانی از جمله کالاهای اساسی است که مشمول سهمیه هستند و به همان قیمت چند ماه پیش در حال توزیع است، توضیح می‌دهد: درحال‌حاضر از سوی وزارت جهاد کشاورزی هر کیلو برنج هندی به قیمت ۳۳ هزار تومان، هر کیلو برنج پاکستانی ۳۵ هزار تومان، و هر کیلو شکر به قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به‌علاوه یک درصد ارزش افزوده در اختیار ما قرار می‌گیرد. ما هم این کالاها را به صورت عمده در اختیار بنکداری‌ها و اتحادیه‌های همگن شامل سوپرمارکت‌ها، خواربارفروشان و عطار و سقط‌فروشان قرار می‌دهیم که در این مرحله هر کیلو برنج هندی به قیمت ۳۴ هزار تومان، برنج پاکستانی به قیمت ۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان و شکر به قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان بین عمده‌فروشی‌ها توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران در مورد قیمت نهایی کالاهای اساسی عنوان می‌کند: در مرحله نهایی، واحدهای توزیعی موظف هستند هر کیلو برنج هندی را به قیمت ۳۵ هزار تومان، برنج پاکستانی را ۳۸ هزار تومان و هر کیلو شکر را به قیمت مصوب هر کیلو ۲۸ هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار دهند.

کنگری با تاکید بر اینکه عمده‌فروشان برای دریافت سهمیه کالاهای اساسی باید اسناد و مدارک لازم را به ما ارائه کنند، می‌گوید: در ارائه اسناد و مدارک فقط تراکنش‌های بانکی برای ما سندیت دارد و عمده‌فروشی‌ها باید مبلغ تراکنش را ضمیمه مدارک کنند تا سهمیه، دوباره به آنها تعلق بگیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان