//
کدخبر: ۴۴۳۶۸۳ //

بازار مسکن بوی شب عید گرفت

یک مشاور املاک در منطقه 10 تهران گفت :همزمانی نوسانات اخیر دلار و بازار شب عید باعث شده نسبت به ماه‌های اخیر وضعیت رکود مسکن اندکی تغییر کند و خریداران افزایش پیدا کنند .

بازار مسکن بوی شب عید گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

واسطه‌گران ملکی در دومین ماه آخرین فصل سال، از افزایش تقاضای خرید مسکن خبر می‌دهند؛ البته خریدارانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند و یا می‌خواهند واحد خود رافروخته  و واحدی دیگر خریداری کنند.

یک مشاور املاک در منطقه 10 که یکی از مناطق پرمعامله تهران است در گفتگو با اکوایران می‌گوید: هم‌اکنون میزان متقاضی خرید مسکن در ماه‌های پایانی سال افزایش یافته اما در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال‌های گذشته تعداد متقاضیان کاهشی بوده است.

به گفته وی، همزمانی نوسانات اخیر دلار و بازار شب عید باعث شده نسبت به ماه‌های اخیر وضعیت رکود مسکن اندکی تغییر کند و روی متقاضی را به چشم ببیند که بنا به روال گذشته، افزایش تقاضا نیز بر افزایش قیمت‌ها اثرگذار است.

در محله بریانک، واحدی با 100 مترمربع زیربنا و 11 سال ساخت، 4 میلیارد و 600 میلیون تومان و در محله سلسبیل، واحدی با 44 مترمربع زیربنا و 18 سال عمربنا، 2 میلیارد و 20 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی با 100 مترمربع زیربنا و 12 سال ساخت در محله جی، 4 میلیارد و 400 میلیون تومان و واحدی با 52 مترمربع زیربنا و 24 سال ساخت، 2 میلیارد و 450 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

photo_2024-01-24_15-18-52

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۶۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان