//
کدخبر: ۴۴۲۶۲۹ //
افزایش حقوق

حداقل حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان چقدر است ؟!

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که این کمیسیون مصوبه افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان در سال آینده را تصویب کرده است و افزوده است که سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان در سال آینده به میزان ۱۲ میلیون تومان تعیین شده است.

حداقل حقوق 1403 بازنشستگان چقدر است ؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق امروز به بررسی جزئیات لایحه بودجه پرداخت و به بخش حقوق شاغلان و بازنشستگان نیز پرداخت. این کمیسیون تصمیم گرفته است که میانگین رشد حقوق کارمندان دولت و حقوق بازنشستگان در سال آینده ۲۰ درصد باشد.

وی بیان کرد: افزایش حقوق شاغلان (کارکنان دولت) در سال آینده ۲۰ درصد تصویب شده است که در لایحه دولت این میزان ۱۸ درصد بود. همچنین میزان افزایش حقوق بازنشستگان نیز ۲۰ درصد تعیین شده است، و بازنشستگان علاوه بر این میزان، شامل ۴۰ درصد اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان براساس برنامه هفتم توسعه هم خواهند بود.

میرتاج‌الدینی افزود: همچنین سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان در ماه تعیین شده و این مبلغ برابر با ۱۲ میلیون تومان است.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ توضیح داد: کمیسیون تلفیق تصویب کرده که حداقل حقوق شاغلان در سال آینده ۱۰ میلیون تومان و حداقل حقوق بازنشستگان ۹ میلیون تومان باشد. او یادآور شد که این مصوبه به عنوان مصوبه کمیسیون تلفیق اعلام شده است و در صورت تصویب در صحن علنی و تایید شورای نگهبان اجرا خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان