//
کدخبر: ۴۴۱۵۸۳ //

زمان شارژ کالابرگ دی ماه اعلام شد

یارانه کمک‌معیشتی مرحله ۱۵۵، بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مانند ماه‌های گذشته، در تاریخ چهارشنبه ۲۰ دی به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و از ساعت ۱۲ بامداد روز پنجشنبه ۲۱ دی قابل برداشت است.

زمان شارژ کالابرگ دی ماه اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و سرپرستان خانوار جز دهک‌های چهارم تا نهم، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر از این یارانه بهره‌مند خواهند شد.

تاریخ واریز کالابرگ الکترونیکی

سرپرستان خانوار می‌توانند در صورت عدم استفاده از کالابرگ الکترونیکی، مبلغ کامل یارانه را برداشت کنند. در صورت استفاده از کالابرگ، مقدار مورد استفاده به میزان خرید از ۱۱ قلم مرتبط با طرح کسر شده و باقی‌مانده به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

همچنین، اگر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از یارانه به عنوان کالابرگ استفاده شود و از ۱۱ قلم مرتبط با این طرح خریداری شود، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به یارانه افزوده می‌شود.

سامانه استعلام یارانه با کد ملی

سرپرست هر خانوار می‌تواند در وبگاه hemayat.mcls.gov.ir دهک اقتصادی خانوار و توضیحات در خصوص علت دریافت یا عدم دریافت یارانه را ببیند. این سامانه برای اطلاع‌رسانی و رسیدگی به امور مرتبط با دریافت یارانه‌ها راه‌اندازی شده است.

همچنین، امکان مراجعه به سامانه حمایت معیشتی و انجام اعتراض از این طریق برای همه افرادی که تصور می‌کنند به اشتباه از طرح هدفمندی یارانه‌ها حذف شده یا جزو واجدین شرایط یارانه معیشتی قرار نگرفته‌اند، وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۵۸۳ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    سلام چرا کالابرگ دی ماه هنوز شارژ نشده؟

  • ناشناس

    چرا کالابرگ بانک ملی شارژ نشده امروز ۲۶ دیماه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان