//
کدخبر: ۴۴۰۶۲۵ //

بارش‌های زمستانی از راه می‌رسند | این استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند

سامانه بارشی پنجشنبه و جمعه(۱۴ و ۱۵ دی) ۱۴ استان کشور را در بر می گیرد. بدین ترتیب، بارندگی در این استان ها تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت. همچنین وزش باد شدید از غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی می کاهد.

بارش‌های زمستانی از راه می‌رسند | این استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، پنجشنبه در استان‌ های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی، کرمان و شرق هرمزگان رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی از نقاط خیزش گرد و خاک را شاهد هستیم.

فریبا گودرزی می‌ گوید: «از اواخر وقت پنجشنبه ورود سامانه بارشی را از سمت غرب و شمال غرب کشور را داریم. این سامانه بارشی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را در بر می‌ گیرد.»

کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره شرایط جوی در روز جمعه نیز عنوان می کند: «در این روز در استان‌ های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان، قزوین و البرز بارش باران، وزش باد شدید و در مناطق سردسیر بارش برف را خواهیم داشت.»

به گفته گودرزی، روز شنبه(۱۶ دی) در نوار شمالی کشور، استان‌ های واقع در دامنه جنوبی البرز، بخش هایی از شمال و شمال غرب با بارش باران همراه خواهد بود.

او اضافه می کند: «بارش‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.»

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان