//
کدخبر: ۴۳۵۷۹۳ //

خرید و فروش امتیاز مسکن ممنوع شد؟

رئیس مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز طرح حمایتی مسکن در هر نوع آن گفت: خرید و فروش غیرقانونی مسکن‌های حمایتی دولت از جمله مسکن مهر موجب مشکلات قانونی در دریافت انشعابات می‌شود و اکنون در شهرهای جدید برخی خریداران در حالی که شبکه آب و برق وجود دارد اما مالک ثبت شده، برای دریافت آن مراجعه نمی‌کند.

خرید و فروش امتیاز مسکن ممنوع شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

وی افزود: همچنین این طرح در جهت کاهش معضلات تامین مسکن برای متقاضیان واقعی با در اختیار گذاشتن زمین رایگان برای واحدها اجرایی شده است، بنابراین مردم نباید اجازه دهند که فرصت طلبان با خرید و فروش امتیاز در این طرح اخلال ایجاد کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخی افراد به صورت وکالتی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می کنند، گفت: مبادرت به خرید و فروش واحدهای مسکن ملی به استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن فاقد وجاهت قانونی است.

مهدیار تاکید کرد: این اقدام علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند را به همراه دارد.

وی افزود: اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح اقدام ملی مسکن، با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و نیز عدم انجام فرآیند انتخاب واحد و انعقاد قرارداد واگذاری، منجر به سوء استفاده و تضییع حقوق خریداران امتیازها و در نهایت درگیری پروژه‌ها با پرونده‌های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرایم خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاورین املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح‌ها و پروژه‌ها شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان