//
کدخبر: ۴۳۴۸۳۹ //

این خوراکی پرطرفدار ۱۶ هزار تومان گران شد

قیمت هر کیلو قارچ فله از ۷۲ هزار تومان در شهریورماه به ۸۸ هزار تومان رسیده که این رقم معادل افزایش ۲۲ درصدی قیمت این محصول در دو ماه گذشته است.

این خوراکی پرطرفدار ۱۶ هزار تومان گران شد
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت قارچ در میادین میوه و تره‌بار در طول دو ماه گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

آخرین نرخنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران حاکی از افزایش ۱۶ هزار تومانی قیمت هر کیلو قارچ فله از شهریور تا امروز است. بر این اساس قیمت هر کیلو قارچ فله از ۷۲ هزار تومان در شهریورماه به ۸۸ هزار تومان رسیده که این رقم معادل افزایش ۲۲ درصدی قیمت این محصول در دو ماه گذشته است.

این خوراکی پرطرفدار ۱۶ هزار تومان گران شد

قارچ طی یک سال اخیر افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی داشته و این رشد قیمت همچنان ادامه دارد. با این حال نگاهی به قیمت این محصول در فروشگاه‌های سطح شهر نشان می‌دهد قیمت قارچ در میادین علی‌رغم رشد اخیر، همچنان به طور میانگین ۳۰ درصد پایین‌تر ازقیمت مغازه‌هاست.

هر کیلو قارچ فله در مغازه‌های سطح شهر با قیمت ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد در حالی که نرخنامه سازمان میادین قارچ فله را کیلویی ۸۸ هزار تومان یعنی ۲۴ درصد ارزان‌تر از میوه فروشی‌ها قیمتگذاری کرده است.

قیمت قارچ بسته‌بندی نیز در میادین اختلاف حدود ۴۰ درصدی را با قیمت همین محصول در میوه فروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها نشان می‌دهد. بسته‌بندی یک کیلویی قارچ در میادین ۹۰ هزار تومان و در مغازه‌ها ۱۲۵ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت انواع جوانه‌ها نیز طی این مدت افزایشی بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان