//
کدخبر: ۴۳۳۵۹۳ //

قیمت آپارتمان های ۱۰۰ متری درتهران+جدول

واحدهای 100 تا 110 متری ، سهم 6/2 درصدی از تعداد واحدهای معامله شده در مهرماه تهران را به خود اختصاص داده‌اند که این سهم از معاملات صورت گرفته نسبت به سال گذشته چندان تفاوتی نداشته است.

قیمت آپارتمان های 100 متری درتهران+جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده شهر تهران در مهرماه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که به لحاظ مساحت واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع سهمی معادل 58/0 درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص دادند؛ همچنین 58/6 درصد واحدهای مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این ماه 760/6 میلیون ریال معامله شده و 60/5 درصد از معاملات نیز به واحدهای مسکونی با ارزش هر واحد کمتر از 6/0 میلیارد تومان اختصاص داشته است.

 

در این میان واحدهای 100 تا 110 متری نیز، سهم 6/2 درصدی از تعداد واحدهای معامله شده در مهرماه تهران را به خود اختصاص داده‌اند که این سهم از معاملات صورت گرفته نسبت به سال گذشته چندان تفاوتی نداشته است؛ هرچند تعداد کل معاملات مهر امسال نسبت به مهر سال گذشته حدود 42 درصد کاهش یافته است.

واحدی با 100 مترمربع زیربنا و 30 سال عمربنا در محله ستارخان، 7 میلیارد و 900 میلیون تومان و در محله پیروزی واحدی با این متراژ و 10 سال ساخت، 9 میلیارد و 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله دروازه شمیران، آپارتمانی با 100 مترمربع زیربنا و2 سال عمر بنا، 7 میلیارد تومان و آپارتمانی دیگر با این متراژ و نوساز در محله شهران، 11 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان