//
کدخبر: ۴۲۴۲۹۳ //

دو موبایل جدید سامسونگ رونمایی شدند + تصاویر

سامسونگ دو گوشی اقتصادی گلکسی A۰۵ و گلکسی A۰۵s را با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد.

دو موبایل جدید سامسونگ رونمایی شدند + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

سامسونگ در سکوت خبری و بدون برگزاری مراسم، دو گوشی اقتصادی گلکسی A05 و گلکسی A05s را رونمایی کرد. این دو در فهرست بهترین گوشی ارزان قرار می‌گیرند و با نمایشگر بزرگ و سخت‌افزار قابل‌قبول روانه‌ی بازار می‌شوند.

 

بر اساس آنچه در فروشگاه سامسونگ آمده، هر دو گوشی گلکسی ای ۰۵ و گلکسی ای ۰۵ اس از نمایشگر ۶٫۷ اینچ استفاده می‌کنند و وضوح نمایشگر آن‌ها به‌ترتیب +HD و +Full HD است. گلکسی A05 و گلکسی A05s به‌ترتیب از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

 

رنگ بندی گلکسی A05s سامسونگ

 

گلکسی A05s

رنگ بندی گلکسی A05 سامسونگ

گلکسی A05

بزرگ‌ترین تفاوت گوشی‌های گلکسی A05 و گلکسی A05s سامسونگ، در پردازنده دیده می‌شود. درحالی‌که A05 از تراشه‌ی Helio G85 مدیاتک استفاده می‌کند، گوشی A05s به پردازنده‌ی Snapdragon 680 مجهز است.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A05 و A05s تا حدی متفاوت خواهد بود و اختلاف قیمت آن‌ها تا حد زیادی از قیمت CPU نشئت می‌گیرد (قیمت گوشی های موردبحث فعلاً اعلام نشده است).

گلکسی A05s سامسونگ از نمای جلو

گلکسی A05

سامسونگ می‌گوید هر دو گوشی گلکسی A05 و گلکسی A05s از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل‌ارتقاء ازطریق کارت حافظه میکرو SD استفاده می‌کنند. گوشی‌های اقتصادی جدید سامسونگ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج دو مگاپیکسلی مجهزند؛ مدل A05s یک دوربین دیگر نیز دارد که از حسگر دو مگاپیکسلی و لنز ماکرو استفاده می‌کند.

گلکسی A05s سامسونگ رنگ مشکی پشت و نمایشگر

گلکسی A05s

گلکسی A05 و گلکسی A05s سامسونگ از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کنند و به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهزند. این گوشی‌ها با رابط کاربری OneUI Core برپایه‌ی اندروید ۱۳ عرضه می‌شوند.

گلکسی A05 و گلکسی A05s در رنگ‌های مشکی، سبز روشن و نقره‌ای عرضه می‌شوند؛ البته مدل A05s رنگ ارغوانی نیز دارد. قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های جدید سامسونگ اعلام نشده است.

 

Samsung Galaxy A05s

گلکسی A05s سامسونگ

Samsung Galaxy A05

گلکسی A05 سامسونگ

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۲۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان