//
کدخبر: ۴۲۳۳۴۳ //

آغاز فروش فوق‌العاده پاییزه

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: فروش فوق‌العاده پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس در برخی از شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

آغاز فروش فوق‌العاده پاییزه
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم نوده فراهانی، نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران اظهار داشت: این فروش‌های فوق‌العاده با درصد تخفیف‌های متفاوت و متناسب با کالا، برای توزیع با قیمت پایین‌تر به مصرف کننده است.

وی بیان‌داشت: در فروش‌های فوق‌العاده پاییزه کالاهایی همچون لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک عرضه می‌شود که امید است کیفیت و قیمت کالاها برای مصرف‌کنندگان مطلوب باشد.

نوده فراهانی افزود: در برخی از شهرستان های کشور نمایشگاه های عرضه مستقیم نیز برگزار شده است، اما به دلیل دسترسی بهتر شهروندان به واحدهای صنفی و ارائه کالاهایی با کیفیت بالاتر، فروش فوق العاده دارای ابعاد اجتماعی و اقتصادی مطلوب‌تری است.

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران همچنین تاکید کرد: فروشگاه‌ها لازم است نسبت به دریافت مجوزهای لازم از اتحادیه برای فروش فوق‌العاده اقدام کنند. بازرسان نیز بر واقعی بودن این فروش‌ها نظارت خواهند کرد.

وی گفت: اتاق اصناف ایران، مطابق رویه هر ساله و با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، بازرسی بر  بازار اقلام پرمصرف مهرماه را افزایش داده است. در این زمینه نظارت بر درج قیمت فروش و ارائه فاکتور فروش معتبر از اولویت ها است.

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: واحدهای عرضه کننده نوشت افزار لازم است از عرضه هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان