//
کدخبر: ۴۲۲۶۳۱ //

اعلام شرایط تبدیل هایما S۷ به هایما ۸S از سوی ایران‌خودرو / زمستان تحویل بگیرید

ایران‌خودرو شرایط تبدیل هایما S7 به هایما 8S را برای متقاضیان هایما S7‌ با موعد تحویل زمستان 1402 اعلام کرد.


اعلام شرایط تبدیل هایما S7 به هایما 8S از سوی ایران‌خودرو / زمستان تحویل بگیرید
به گزارش فرتاک نیوز،

ایران‌خودرو پس از چندماه سکوت، در شهریورماه 1402 قیمت جدید هایما 8S را اعلام کرد. اعلام قیمت این خودرو با شرایط تبدیل تعهد همراه بود. به‌نظر می‌رسد ایران‌خودرو طی ماه آتی تعداد زیادی هایما 8S‌ به تولید رسانده؛ چرا که اکنون بار دیگر شرایط تبدیل هایما S7 به هایما 8S را برای مخاطبان برقرار کرده است.

شرایط تبدیل تعهد هایما S7 ویژه مشتریانی است که در اولویت تحویل خودرو در زمستان 1402 هستند. این شرایط از روز سه‌شنبه، 21 شهریورماه 1402، به مدت 10 روز در اختیار کاربران قرار دارد. ایران‌خودرو برای اطلاع متقاضیان این طرح، پیامک اطلاع‌رسانی را برای آن‌ها ارسال کرده است. درصورت عدم تمایل مشتریان به شرکت در این طرح، شرایط فروش دیگری در آینده برای آن‌ها اعلام خواهد شد.

در شرایط تبدیل اعلام‌شده از سوی ایران‌خودرو، مشتریان هایما S7 می‌توانند به‌جای این خودرو، هایما 8S‌ تحویل بگیرند. البته هایما 8S خودروی گران‌تری است و برای خرید آن باید حدود 300 میلیون تومان وجه بیشتری بپردازید. قیمت این کراس‌اوور درحال‌حاضر از سوی ایران‌خودرو حدود 1.2 میلیارد تومان اعلام شده است. همان‌گونه که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری عنوان شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان