//
کدخبر: ۴۲۲۰۵۳ //

واریز یارانه نقدی شهریورماه با این تغییر بزرگ

بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها؛ یکصد و پنجاه و یکمین مرحله از یارانه نقدی ۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومانی مربوط به شهریورماه ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و قابل برداشت خواهد بود.

 واریز یارانه نقدی شهریورماه با این تغییر بزرگ
به گزارش فرتاک نیوز،

یارانه شهریور و دهک‌های یارانه‌بگیر تغییر می‌کنند دهک‌های یارانه‌بگیر چه زمانی به‌روزرسانی می شود توزیع یارانه طبق دهک‌ های یارانه بگیر انجام می‌شود. اما با توجه به اینکه ممکن است درآمد خانوارها تغییر کند این دهک‌بندی هر چند وقت یک بار بازبینی می‌شود و معیار آن چیست؟ با تغییر دهک بندی خانوارها یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی وارد مرحله تازه ای می شود و تغییراتی کم یا زیاد می شود

چندی پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا شهریورماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی شهریورماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد.

بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها؛ یکصد و پنجاه و یکمین مرحله از یارانه نقدی ۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومانی مربوط به شهریورماه ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان