//
کدخبر: ۴۲۲۰۰۳ //

ثبات در نرخ ارز و کاهش قیمت سکه در بازار

قیمت سکه در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا باز هم کاهش یافت.

ثبات در نرخ ارز و کاهش قیمت سکه در بازار
به گزارش فرتاک نیوز،

دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با کاهش ۲۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۸۳ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۳۰ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار امروز در ‌‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۸۸ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۸۲ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۱۶۶ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت دلار در بازار غیررسمی نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ با افت ۱۰۵ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان دادوستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نیز به قیمت ۲۷ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز به نرخ ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با افزایش ۳۲ صدم درصد، ۱۹۲۵ دلار معامله شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد۱۰۰
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۰۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان