//
کدخبر: ۴۲۱۰۴۸ //

قیمت طلا ریخت/ بازار دلار به استقبال تعطیلات اربعین رفت

قیمت طلای جهانی در بازار امروز سه شنبه ۱۴ شهریور ماه تقریبا 14 دلار ریزش کرد و بازار ارز تهران هم روز نسبتا آرامی را سپری کرد.

قیمت طلا ریخت/ بازار دلار به استقبال تعطیلات اربعین رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 قیمت اونس طلا که در  یکی دو روز گذشته در مرز ۱۹۴۰ دلار معامله شده بود عصر امروز در زمان نگارش این گزارش با افت تقریبا ۱۴ دلاری تا سطح ۱۹۲۶ دلار سقوط کرد.

بررسی ها نشان می دهد که در کنار عقب نشینی اونس طلا، در بازار داخلی ایران هم قیمت طلای ۱۸ عیار در سراشیبی قرار گرفت. فلز زرد رنگ داخلی امروز با افت تقریبا ۷هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به روز کاری گذشته در حدود ۲میلیون و ۳۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید.

البته امروز بازار سکه، به نوسانات نرخ دلار توجه کرد و نسبت به روز دوشنبه رنج شد. قیمت هر قطعه سکه امامی در بازار امروز ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بود.

از سوی دیگر، بازار دلار و درهم امروز روز نسبتا آرامی را سپری کرد. به نظر می رسد که معامله گران امروز به استقبال اربعین رفتند و بازار در مقایسه به روزهای گذشته اندکی خلوت تر بود و تقاضای قابل توجهی در بازار دیده نمی شد.

هر برگ اسکناس آمریکایی عصر امروز در حول و حوش ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسید.

قیمت درهم نیز بین ۱۳ هزار و ۶۸۰ تومان تا ۱۳ هزار و ۶۶۰ تومان مبادله شد که در مقایسه با روز قبل تغییر نکرده بود.

در هرات هم قیمت دلار قیمت دلار نوسان قابل ملاحظه ای را ثبت نکرد و با ۱۰۰ تومان کاهش بر روی ۴۹هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت.

در سمت رسمی بازار هم، قیمت دلار امروز، سه‌شنبه 14 شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح 41 هزار و 284 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو که روز گذشته بدون نوسان بود امروز با افزایش 94 تومانی در سطح 44 هزار و 582 تومان قرار گرفته است.

قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 241 تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 531 تومان، 40 هزار و 529 تومان و 10 هزار و 219 تومان درج شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان