//
کدخبر: ۴۱۹۸۰۴ //

شوک قیمتی ۲ محصول ایران خودرو در بازار

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای ایران‌خودرو با افت یک تا چهار میلیون راهی بازار شدند و برخی از خودروها هم کشف قیمت نشدند.

شوک قیمتی 2 محصول ایران خودرو در بازار
به گزارش فرتاک نیوز،

نوسان آرام نرخ دلار و اخباری که حول  بازار خودرو  می‌چرخد، عمده دلیلی است که موجب شده تا این بازار امروز هم مانند هفته‌های اخیر شکل و شمایل آرام خود را حفظ کند، روندی که موجب شد تا در بازار امروز پرطرفدارهای  ایران‌خودرو  افتی یک تا 4 میلیونی داشته باشند. ارزیابی بازار امروز نشان می‌دهد «سمند سورن پلاس» هم بدون تغییر راهی بازار شده است و برخی دیگر هم به دلیل حواشی موجود در بازار کشف قیمت نشدند. به گفته فعالان بازار خودرو نامشخص بودن وضعیت بازار موجب شده تا امکان کشف قیمت برخی از خودروها به دلیل برخی حواشی امکانپذیر نباشد؛ در این خصوص می‌توان به دو خودور پرطرفدار «دنا پلاس توربو اتومات» و «هایما S5 پلاس» اشاره کرد که قیمت آنها در بازار امروز نامشخص بود.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «سمند سورن پلاس» در بازار 565 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد امروز «هایما S5 پلاس» امروز در بازار کشف قیمت نشد و با این شرایط قیمت روز گذشته ملاک قیمت این خودور خواهد بود.  دربازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس» در بازار 486 میلیون تومان قیمت خورد و با افت یک میلیون تومان راهی بازار شد. «دناپلاس» هم امروز در بازار  627 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 3 میلیونی داشت. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز کشف قیمت نشد و با این شرایط همانند «هایما S5 پلاس» ملاک قیمت روزگذشته خواهد بود. «207 پاناراما اتومات» نیز با افت 4 میلیومی 794 میلیون تومان قیمت خورد این خودور که در ماههای گذشته بیشترین افت قیمت را داشته از روز گذشته وارد کانال 700 میلیونی‌ها شد.

ایران اکو 8

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد۱۰۰
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان