//
کدخبر: ۴۱۴۳۶۰ //

پیشنهادات اتاق اصناف برای برنامه هفتم توسعه و دریافت کارمزد از تراکنش‌ها

سومین اجلاس هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با حضور رئیس، هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران برگزار شد و غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی و سردار نوروزی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا در این اجلاس حضور یافتند.

پیشنهادات اتاق اصناف برای برنامه هفتم توسعه و دریافت کارمزد از تراکنش‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،
سومین اجلاس هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران برگزار شد. حسین طاهرمحمدی رییس اتاق اصناف ایران در خصوص دستاوردهای سفرهای استانی تصریح کرد: اگرچه برخی از مشکلات عمومی و در تمامی استان‌ها مشترک است اما مشکلات و ظرفیت های خاص نیز وجود دارند که در بازدیدهای میدانی برای ما مشخص می‌شوند.

وی بیان کرد: بعضا اتاق های اصناف شهرستان ها اقدامات بسیار خوبی دارند که کسی از آن خبر ندارد. ما از ظرفیت پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران استفاده می کنیم تا تمامی استان ها از تجربیات یکدیگر با خبر شده، استفاده کنند و در صورت لزوم تکمیل کننده آن اقدامات باشند.

لزوم برگزاری جلسات اصناف و نمایندگان مجلس در شهرستان ها

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: در این سفرها، بعضا اتاق های اصناف هم‌جوار نیز دعوت شدند که نتایج بهتری داشت. همچنین برگزاری جلسات هم اندیشی با نمایندگان مجلس در استان ها نیز از مهمترین اقداماتی است که در برخی از این استان ها عملی شد که امید است در سایر استان ها نیز تکرار شود چرا که جلسات هم اندیشی با نمایندگان مجلس اگرچه در تهران انجام می شود اما کیفیت این جلسات در موطن نمایندگان اصناف و نمایندگان مجلس با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف ایران کمک خواهد کرد تا مسائل با دقت نظر بیشتر و فرصت کافی مورد بررسی قرار گیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد۱۰۰
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان