//
کدخبر: ۴۱۲۶۹۴ //

اولتیماتوم ۴ ماهه وزارت اقتصاد به بانک‌ها/ زیرساخت‌های مبارزه با پولشویی ساماندهی شود

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد از فرصت ۴ ماهه این وزارت خانه به موسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت های مبارزه با پولشویی خبر داد.

 اولتیماتوم ۴ ماهه وزارت اقتصاد به بانک‌ها/ زیرساخت‌های مبارزه با پولشویی ساماندهی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد طی بخشنامه‌ای به موسسات مالی 4 ماه فرصت داد تا زیرساخت‌های اعمال محدودیت برای افراد مظنون به پولشویی را ساماندهی کنند.

خانی رئیس این مرکز طی بخشنامه‌ای به تمامی موسسات مالی و اعتباری اعلام کرد که حداکثر 4 ماه فرصت دارند تا نسبت به ساماندهی و بروزرسانی زیرساخت‌ها و سامانه‌های نرم‌افزاری خود جهت اعمال محدودیت‌های ابلاغی مرکز اطلاعات مالی مرتبط با اشخاص مظنون به پولشویی موضوع مواد 83 تا 85 آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: بر اساس این بخشنامه کلیه ساماندهی‌ها و بروزرسانی‌ها با هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی صورت پذیرد.

خانی هدف این اقدام را جبران تاخیر در اجرای قانون مبارزه با پولشویی و تقویت جبهه مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: در صورت عدم اقدام مقتضی در این خصوص از سوی موسسات مالی و اعتباری، برابر تبصره ماده 7 قانون مبارزه با پولشویی تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان