//
کدخبر: ۴۰۸۴۱۷ //

امسال از یارانه عید قربان خبری است؟

تیرماه سال گذشته بود که برخی رسانه‌ها از پرداخت یارانه عید قربان خبر دادند اما بعدا معلوم شد که چنین یارانه‌ای صحت ندارد و قرار است همان یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. آیا امسال دولت تصمیم به واریز یارانه عید قربان دارد؟ مبلغ احتمالی آن چقدر است؟

امسال از یارانه عید قربان خبری است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

هرچند پارسال هم اخباری مبنی بر واریز یارانه عید قربان منتشر شد و در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت، اما آنچه بعدا مشخص شد این بود که منظور همان پرداخت یارانه نقدی است که به صورت اتفاقی با روز عید قربان همزمان شده بود. امسال هم تا کنون خبری در این باره منتشر نشده و از آنجایی که پنج‌شنبه، هشتم تیرماه روز عید اعلام شده است، بنابراین احتمالا خبری از یارانه نقدی هم نخواهد بود.

 

تیرماه سال گذشته بود که برخی رسانه‌ها از پرداخت یارانه عید قربان خبر دادند اما بعدا معلوم شد که چنین یارانه‌ای صحت ندارد و قرار است همان یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

 

دولت در بیستم هر ماه یارانه نقدی را پرداخت می‌کند، پارسال عم عید قربان مصادف با ۱۹ تیرماه بود و به همین دلیل برخی گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه قرار است یارانه دیگری به دست مشمولان برسد، بالا گرفت. با اینحال، یارانه نقدی به روال دوره‌های قبل برای دهک‌های اول تا سوم به میزان ۴۰۰ هزار تومان واریز شد و به بقیه هم ۳۰۰ هزار تومان رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان