//
کدخبر: ۴۰۷۴۱۴ //

بحران جدید برای بازار رمزارزها

در هفته پیش رو جلسه پرسش و پاسخ فدال رزرو برگزار خواهد شد که سخنان پاول در پاسخ به سوالات می‌تواند بر جهت بازار تاثیر زیادی بگذارد.بر اساس داده‌های آنچین و تکنیکال محدوده ۲۶ تا ۲۷ هزار تبدیل به مقاومت جدی برای بیت کوین شده است.

بحران جدید برای بازار رمزارزها
به گزارش فرتاک نیوز،

در طی هفته گذشته بیت کوین تا محدوده ۲۴ هزار دلار کاهش یافت و کف ۳ ماهه خود را لمس کرد. در روز چهارشنبه، فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ بهره در ۵.۲۵ درصد باقی خواهد ماند، این خبر باعث خوش‌بینی در بازار و رشد قیمت بیت کوین شد، اما بعد از سخنرانی جروم پاول این روند معکوس گشته و قیمت بیت کوین تا حوالی ۲۴۶۰۰ دلار کاهش یافت.

جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس بانک مرکزی ایالت متحده در سخنرانی خود اعلام کرد که روند افزایشی نرخ بهره همچنان ادامه دار است و ممکن است تا ۲ سال خبری از کاهش نرخ بهره نباشد. به دنبال این سخنان قیمت بیت کوین پس از ۳ ماه حمایت ۲۵،۰۰۰ دلار را از دست داد.

شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از صرافی‌های بایننس و کوین بیس و همچنین صحبت‌های جروم پاول باعث شد که فشار فروش سرمایه‌گذاران در هفته گذشته افزایش یابد.

این خبر باعث افت شدید قیمت بیت کوین شد اما با خبر تشکیل صندوق ETF بیت کوینی توسط بلک راک بیت کوین دوباره در مسیر صعودی قرار گرفت و با ۷ درصد رشد وارد محدوده ۲۶ هزار دلار شد.

بر اساس داده‌های آنچین و تکنیکال محدوده ۲۶ تا ۲۷ هزار تبدیل به مقاومت جدی برای بیت کوین شده است و از طرف دیگر ۲۴ هزار دلار نیز حمایت بسیار قوی بوده که در صورت شکسته شدن احتمال ریزش تا ۲۱ هزار دلار وجود دارد.

از طرف دیگر در هفته پیش رو جلسه پرسش و پاسخ فدال رزرو برگزار خواهد شد که سخنان پاول در پاسخ به سوالات می‌تواند بر جهت بازار تاثیر زیادی بگذارد.

در پرونده ویژه این هفته فردای کریپتو به بررسی پروژه رندر پرداخته شد و نکات قوت و ضعف آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان