//
کدخبر: ۴۰۴۸۰۲ //

پیش بینی بورس سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / تعلیق یا عدم تعلیق احتمالی خودروسازان

تعطیلات میانی هفته به پایان رسید و حالا معامله‌گران بورس تهران منتظر بازگشایی بازار هستند. اخبار جدیدی درباره تعلیق خودروسازان که هفته گذشته هم بازار را به شدت منفی کردند، به گوش می‌رسد. کارشناسان اعتقاد دارند اهالی بازار با کاهش هیجانات، تصمیمات منطقی‌تری خواهند گرفت.

پیش بینی بورس سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / تعلیق یا عدم تعلیق احتمالی خودروسازان
به گزارش فرتاک نیوز،

بورس تهران پس از تعطیلات میان‌هفته‌ای در حالی به استقبال معاملات خواهد رفت که روز شنبه هفته جاری، تغییرات چشمگیری در بازار حاصل نشد. معاملات شنبه در حالی به پایان رسید که نماگر اصلی بازار سرمایه، بر خلاف افت ۳.۲ درصدی طی هفته گذشته، حدود هشت هزار و ۶۰۰ واحد معادل ۰.۳۸ درصد بالا رفت و در ارتفاع دو میلیون و ۲۷۹ هزار واحد به کار خود خاتمه داد.

شاخص هم‌وزن نیز مانند شاخص کل توانست تا حدودی رشد کند. بر این اساس، نماینده شرکت‌های کوچک و متوسط بازار سرمایه پنج هزار و ۷۸۹ واحد رشد کرد و به تراز ۷۷۱ هزار و ۲۹۸ واحد رسید.

تابلوی بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات شنبه را ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون و ارزش معاملات را ۶ هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان نشان می‌دهد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بازار سهام شنبه، خبر از ورود ۲۷ میلیارد تومانی پول به بورس می‌دهد.

 

 

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان