//
کدخبر: ۴۰۴۰۱۱ //

متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه حتما بخوانند!

دور جدید فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه کشی امروز از ایستگاه دوم (انتخاب خودرو توسط متقاضیان) به سمت ایستگاه سوم یعنی تعیین اولویت‌ها برای تحویل خودروهای عرضه شده توسط خودروسازان حرکت خواهد کرد. در این دور از پیش فروش خودرو سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور و فردا موتور حضور داشتند.

متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه حتما بخوانند!
به گزارش فرتاک نیوز،

دومین طرح پیش فروش خودروی صمت امروز فاز دوم را نیز پشت سر می‌گذارد و از فردا متقاضیان باید منتظر باشند تا مدیران سامانه یکپارچه زمان اعلام اولویت‌ها را بعد از رایزنی با خودروسازان مشخص کنند.

بنابراین امروز آخرین روزی است که متقاضیانی که اقدام به افتتاح حساب وکالتی کرده و مبلغ 100 میلیون تومان را در آن ذخیره کردند می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند. سیاست‌گذار خودرویی در دور جدید پیش‌فروش با ساز و کار نوبت‌دهی امکان انتخاب پنج اولویت را به متقاضیان داده تا به نوعی چالشی که متقاضیان دور اول بابت تحویل خودروها در سال 1403 به آن روبرو شدند، از پیش پا برداشته شود.

متقاضیان تنها امروز فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند و اگر تا کنون نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام نکرده‌اند بهتر است هرچه زودتر این کار را نهایی کنند، زیرا عدم انتخاب خودرو در فاز دوم دور جدید فروش خودرو به منزله انصراف از طرح تلقی می‌شود.

آن دسته از متقاضیانی که در دور جدید اقدام به انتخاب خودرو کرده‌اند اما به هر دلیل قصد ویرایش انتخاب‌های خود را دارند نیز باید امروز به سامانه یکپارچه فروش مراجعه و انتخاب‌های خود را ویرایش کنند.

پایان روز 10 خرداد را می‌توان آغاز فاز سوم دور دوم پیش فروش صمت تلقی کرد. مدیران سامانه یکپارچه در فاز سوم با مدیران خودروساز حاضر در این دور از فروش محصولات از مسیر سامانه یکپارچه هماهنگ می‌کنند تا بازه تحویل هر یک از محصولات عرضه شده به متقاضیان با مشخص شود.

سایپا به همراه کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور چهار خودروسازی هستند که در دور دوم پیش فروش صمت محصولات تولیدی خود را پشت ویترین سامانه یکپارچه چیدند.

بررسی محصولات عرضه‌شده نشان می‌دهد در مجموع 27 خودرو در دور دوم فروش خودرو در اختیار متقاضیان قرار گرفت و آنها می‌توانستند از میان این خودروها محصولات منتخب خود را انتخاب کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان