//
کدخبر: ۴۰۳۸۶۸ //

دشمن نقطه ضعف ما که اقتصادی است را پیدا کرده؛ از همانجا ضربه می‌زند

محمد‌باقر قالیباف، رئیس مجلس امروز در یادواره شهدای اسفراین اظهار داشت: من خودم را به همه رزمندگان و خانواده ایثارگران و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران این منطقه بیش از همه مدیون می‌دانم.

 دشمن نقطه ضعف ما که اقتصادی است را پیدا کرده؛ از همانجا ضربه می‌زند
به گزارش فرتاک نیوز،

 بخش هایی از اظهارات قالیباف را در ادامه می خوانید:

  • امروز در حوزه‌های اقتصادی چالش‌هایی داریم و در حوزه جنگ رسانه و ترکیبی با مشکلاتی مواجه هستیم اما به عنوان یک راوی دفاع مقدس می‌گویم که شرایط سال های 60 به مرتب سخت تر بود. همواره در یادواره شهدا به این موضوع اشاره می‌کنم که یاد همسنگران در این مراسمات برای این است که دقت کنیم که هدف این جلسات چیست؟

  • امروز هم در جنگ اقتصادی دچار چالش هستیم و برای حل آن باید باور داشته باشیم که مبتنی بر سنت‌های الهی حرکت کنیم. مال حرام و ربا جنگ با خداست و در این موفقیت وجود ندارد. باید بدانیم وقتی حرف از عقلانیت می‌زنیم یعنی ورود مردم به میدان را جدی بگیریم، اما امروز مردم را از عرصه اقتصاد حذف کردیم. باید این موضوعات را از تجربه‌های دفاع مقدس فرا بگیریم.

  • در جنگ شناختی که دشمن از عرصه نظامی نا‌امید شده است، باید با عقلانیت حرکت کنیم. دشمن نقطه ضعف ما که اقتصادی است را پیدا کرده و از آنجا ضربه می‌زند، اما ظرفیت‌های مادی، انسانی و سرمایه‌ها به ما می‌گوید با مدیریت درست می‌توانیم این مشکلات را حل و سرمایه را تبدیل به ثروت کنیم. حتما ظرفیت پیر‌وز شدن در این میدان و تحریم‌ها وجود دارد.

  • امروز در کشور روند منفی جمعیت را داریم که بری آینده بسیار خطرناک است و باید این پیری جمعیت را جدی بگیریم. ولی در حال حاضر در اوج منابع انسانی تحصیل کرده متخصص هستیم، اما چه شده که از این دو عامل مهم استفاده نمی‌کنیم؟ چرا فرصت را در اختیار مردم نمی‌گذاریم؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان