//
کدخبر: ۴۰۱۲۹۰ //

کف قیمت دلار کجاست؟

فنی‌های بازار معتقدند تا قیمت دلار زیر سطح مقاومت 52 هزار تومان باشد نمی‌توان گفت 51 هزار و 200 تومان کف است و دلار می‌تواند برای کف‌زنی جدید تلاش کند. از نظر آن‌ها تا قیمت دلار به بالای مرز مقاومت 52 هزار و 200 تومان تثبیت ندهد همچنان روند نزولی خواهد بود.

کف قیمت دلار کجاست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت دلار در روز گذشته در معاملات پشت خطی یک کانال پایین آمد و تقریبا ۳۰۰ تومان نوسان نزولی را تجربه کرد.یکی از دلایل نزولی شدن  قیمت دلار  از دید برخی از تحلیلگران ناشی از سیگنال‌های ضد و نقیض برجامی بود.پولیتیکو به نقل از منابعی از کنگره درباره  برجام  مدعی شد که پیشرفت‌هایی حاصل شده و از جلسه بایدن با سناتورهای کنگره خبر داد.یا این حال ؛ برخی از تحلیلگران اقتصادی و سیاسی می گفتند اعضای کنگره آمریکا به شدت با ادامه مذاکرات با ایران مخالف بوده‌اند و مانع ارسال پیام بایدن در روز گذشته به ایران شدند.

از طرفی هم ادعای پولیتیکو در حالی بود که رافائل گروسی در تازه‌ترین اظهارات خود گفته شانس  احیای برجام  در صورت عدم همکاری ایران و آژانس صفر است.

در شرایط فعلی،برخی از معامله گران باور دارند با توجه به افت قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیروز، احتمالا در روز جاری بازار ارز شاهد قدرت نمایی کاهشی ها باشسد و دلار مسیرنزول را دنبال کند. با این حال انتشار اخبار منفی هم می تواند قدرت کاهشی  را تا حدودی کم کند.

فنی‌های بازار معتقدند تا  قیمت دلار  زیر سطح مقاومت 52 هزار تومان باشد نمی‌توان گفت 51 هزار و 200 تومان کف است و دلار می‌تواند برای کف‌زنی جدید تلاش کند. از نظر آن‌ها تا  قیمت دلار  به بالای مرز مقاومت 52 هزار و 200 تومان تثبیت ندهد همچنان روند نزولی خواهد بود.

با این حال عده‌ای با اشاره به این موضوع که نرخ از خرداد 1401 وارد یک کانال صعودی شده و همچنان در این روند صعودی قرار دارد، معتقدند که نرخ پس از آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده  خودرو  در این کانال پیشروی خواهد کرد. هم‌اکنون نرخ نزدیک کف این کانال در حال نوسان است اگر کف این کانال هم از دست برود می‌توان شاهد فشار فروش باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان