//
کدخبر: ۳۹۸۱۵۸ //

دلار شوکه شد ؟

فعالان اقتصادی معتقد بودند یکی از دلایل رشد دلار در تهران ناشی از جهش نرخ دلار در هرات و نرخ حواله درهم بوده است.

دلار شوکه شد ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 مرکز مبادله ارز و طلای ایران  قیمت دلار  را امروز ۹ اردیبهشت همانند دیروز ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان اعلام کرده که نسبت به چهارشنبه بدون تغییر بوده است.

قیمت یورو  در این مرکز اما به‌روزرسانی شده و با افزایش نسبت به دیروز، ۴۶ هزار و ۳۳۳ تومان نشان داده می‌شود.

 قیمت  درهم امارات نیز همانند دلار بدون هیچ به‌روزرسانی نسبت به دیروز در سایت مرکز مبادله ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان، ۴۲ هزار و ۱۲۱ تومان و ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان درج شده است.

افزایش قیمت دلار

در بازار غیر رسمی هم برخی از سایت ها و کانال ها مدعی افزایش محسوس نرخ دلار بودند.گفته می شود اسکناس آمریکایی امروز در مقایسه با عصر پنجشنبه گذشته کانال شکنی کرده است.

فعالان  اقتصادی معتقد بودند یکی از دلایل رشد دلار در تهران ناشی از جهش نرخ دلار در هرات و نرخ حواله درهم بوده است.گفته می شود بازار ارز هرات هم طوفانی شروع به کار کرده بود. نرخ حواله درهم نیز مسیر صعود را طی کرد.با رشد هرات و درهم فشار خریداران به بازار ارز تهران بیشتر شد و دلار به سمت کانال های بالاتر خیز برداشت.

سایه اخبار منفی بر سر قیمت دلار

از سوی دیگر ، اخبار سیاسی نه‌چندان مثبت نیز مورد توجه افزایشی‌ها قرار گرفت.آنها سعی کردند که با اهرم‌های خبری، معامله‌گران را تشویق کنند تا در موقعیت خرید قرار بگیرند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان