//
کدخبر: ۳۹۶۰۴۴ //
دلار از منطقه امن خارج می شود؟

پیش بینی قیمت دلار، قبل از عید فطر /بازار ارز الاکلنگی شد

عده ای از معامله گران ارزی معتقدند با توجه به تعطیلات عید فطر احتمالا سفرها به سوی کشورهای همسایه زیاد خواهد شد و بازار دلار با تقاضای جدید همراه خواهد بود.

پیش بینی قیمت دلار، قبل از عید فطر /بازار ارز الاکلنگی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بازار ارز تهران در روز های اخیر از تب و تاب افتاده است.از نگاه فعالان بازار ارز تهران سرازیر شدن ریال به سمت بورس ،کاهش تنش‌های سیاسی بین المللی کشور، افزایش مراودات با کشورهای منطقه و به ویژه عربستان،  عدم حمایت نرخ حواله درهم از اسکناس آمریکایی و... موجب شده خریداران بزرگ از بازار خارج شوند و بازار در وضعیت الاکلنگی به سر ببرد. 

پیش بینی قیمت دلار قبل از عید فطر

در شرایط فعلی دو نگاه متفاوت به قیمت دلار وجود دارد.

عده ای از معامله گران معتقدند با توجه به تعطیلات عید فطر در روزهای شنبه و یک شنبه آینده، احتمالا سفرها به سوی کشورهای همسایه زیاد خواهد شد و بازار با تقاضای جدید همراه خواهد بود، بنابراین این دسته می گفتند احتمالا دلار پیش از عید فطر از منطقه امن خود خارج خواهد شد . 

با این حال، دسته ای از فعالان معتقد هستند که حجم سفرهای خارجی به اندازه ای نخواهد بود که قیمت دلار را تحت تاثیر قرار دهد.

افزون بر این، تقویت تقاضا در بازار سهام و فضای احتیاطی حاکم بر بازار ارز از دیگر عواملی است که موجب شده است، شماری از فعالان باور داشته باشند که خبری از نوسان جدید افزایشی در بازار دلار نخواهد بود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان