//
کدخبر: ۳۹۵۵۹۶ //

مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو

آیا شما هم قصد خرید یک محصول ایرانی و اقتصادی را به‌شیوه اقساطی دارید، اما نمی‌دانید که با کدام مجموعه وارد معامله شوید؟ آیا جذابیت‌های ظاهری شاهین سایپا دل شما را هم برده است اما اطلاعات کافی درباره سایر مشخصات این خودرو ندارید؟ آیا دوست دارید بدانید که خرید قسطی شاهین در شرایط اقتصادی کنونی به‌صرفه است یا خیر؟! با ادامه مطلب همراه باشید.

مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

ما در این مقاله به مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو خواهیم پرداخت.

معرفی شاهین

شاهین که در ابتدا با نام رهام تولید و عرضه شد، از سال ۱۳۹۷ پا به جاده‌های کشور گذاشت و توانست عنوان مدرن‌ترین و جذاب‌ترین سدان خانوادگی تولید سایپا را از آن خود کند. این ماشین که روی پلتفرم SP100 ساخته و پرداخته شد، به‌سبب ویژگی‌های فنی و ایمنی مطلوب و کابین و صندوق و جادار توانست خیلی زود نظر مثبت مشتریان ایرانی را به خود اختصاص دهد. ضمن اینکه محصولات سایپا همواره به خدمات پس از فروش گسترده، استهلاک پایین و هزینه نگهداری کم معروف بوده‌اند و شاهین نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

مشخصات خودرو شاهین

برای اینکه به سراغ مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو برویم، لازم است تا از وجوه مختلف به ویژگی‌های طراحی ظاهری، قدرت موتور، امکانات ایمنی و آپشن‌های رفاهی این خودرو بپردازیم. از نظر ظاهری شاهین را باید یکی از زیباترین خودروهای داخلی محسوب کرد، اگرچه مهندسان دومین کمپانی بزرگ ایرانی در خلق ظاهر این سدان خانوادگی از انواع محصولات آسیای شرقی مانند فولکس واگن یا برلیانس الهام گرفته‌اند، با این حال نتیجه کار یک‌ ماشین جذاب از آب درآمده که از هماهنگی بسیار خوبی در بین المان‌های مختلف ظاهری و اجزای بدنه برخوردار است.

در ادامه بررسی مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو، به طراحی داخلی این محصول می‌پردازیم. شاهین، به نسبت دیگر تولیدات سایپا کابین جذاب‌تر و مدرن‌تری دارد. اگرچه همچنان سطح متریال به‌کار رفته در کابین چندان تعریفی ندارد و مرغوب نیست، اما نسبت به تیبا، کوییک یا ساینا این برتری قابل توجه است. فضای داخل کابین به‌راحتی برای نشستن چهار سرنشین بزرگسال گنجایش دارد و وجود صندوق عقب با حجم ۴۲۰ لیتر شاهین را به یک گزینه مناسب برای سفرهای خانوادگی تبدیل می‌کند. بنابراین شاهین از نظر ظرفیت کابین، می‌تواند نظر مثبت مشتری ایرانی را به‌دست آورد، زیرا کابین جادار همواره یک مؤلفه تاثیرگذار در انتخاب خودرو است.

نمی‌توان درباره مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو سخن گفت، اما به ویژگی‌های فنی این خودرو نپرداخت. شاهین مجهز به یک پیشرانه ۱.۵لیتری ۸ سوپاپه توربوشارژ است که می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور ایجاد کند. این خودرو در ۱۳ ثانیه به شتاب صفر تا صدی می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. شاهین در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۷.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند و استاندارد آلایندگی آن نیز یورو ۵ است.

اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین را دارید، باید بدانید که از نظر امکانات ایمنی و رفاهی هم شاهین یک سرو گردن نسبت به دیگر تولیدات سایپا برتری دارد. علاوه‌بر اینکه وجود امکانات ایمنی مانند سنسور اعلام فشار باد تایرها یا دوربین عقب به رانندگی ایمن‌تر کمک می‌کند، برخی امکانات رفاهی مانند سانروف یا تهویه اتومات هم از مواردی هستند که در تصمیم نهایی مشتری برای خرید خودرو بسیار تعیین کننده محسوب می‌شوند.

به‌طورکلی شاهین را باید یکی از پرامکانات ترین خودروهای تولید سایپا محسوب کرد که مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشتری‌پسند را داراست؛ از فرمان برقی و رهیاب ماهواره‌ای گرفته تا رینگ‌های آلومینیومی ۱۵ اینچی، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود به خودرو بدون کلید، سنسور پارک عقب، ایزوفیکس، کامپیوتر سفری، صندلی ۶ حالته راننده و سیستم نشان‌دهنده تعویض دنده.

قیمت شاهین

برای اینکه ادامه مقاله مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو را پیگیری کنیم، لازم است تا نگاهی به محدوده قیمتی این خودرو و رقبای آن بیندازیم. شاهین در نسخه دستی در بازار خودرو ارزان‌تر از نسخه اتومات عرضه می‌شود.

به‌طورکلی مهم‌ترین رقبای شاهین را باید دنا پلاس، تارا و پژو ۲۰۷ نام برد؛ البته در بین تولیدات داخلی. در بین ماشین‌های خارجی هم بسترن B30 و برلیانس H330 بزرگترین رقبای سدان خانوادگی سایپا محسوب می‌شوند.

images_1681145532_64343ebc712b2

خرید اقساطی شاهین

خرید قسطی خودرو در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ما منطقی‌ترین راه‌حلی است که برای ماشین‌دار شدن می‌توان در پیش گرفت. این تنها به این علت نیست که اکثر مردم با مشکل کاهش سرمایه مالی مواجه هستند و بودجه کافی برای خرید نقدی ندارند، بلکه تورم موجود در بازارهای مالی ایجاب می‌کند تا جایی که ممکن است خرید قسطی جایگزین پرداخت نقدی شود.

در واقع همه افرادی که قصد دارند با اطلاع از مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو در این طرح شرکت کنند، مشکل تامین سرمایه ندارند، بلکه بسیاری‌ها سیاست مالی خود را بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند که همه سرمایه خود را برای خرید خودرو صرف نکنند و مابقی اندوخته خود را در دیگر بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنند. با این وجود و با هر هدفی که قصد خرید قسطی خودرو دارید، سایا خودرو بهترین مجموعه‌ای است که می‌توانید با آن وارد معامله شوید.

بهترین مجموعه خرید اقساطی خودرو باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد

ما در این مقاله به مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو پرداختیم. اما شاید برای بسیاری‌ از افراد این سوال پیش آمده باشد که چرا باید با سایا خودرو وارد معامله شوند یا اساسا بهترین مجموعه خرید قسطی خودرو باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. بیایید با هم مرور کنیم که چه انتظاراتی از یک مجموعه فروش خودرو داریم؟! می‌توان این انتظارات را اینگونه فهرست‌بندی کرد:

خودرو به‌صورت فوری و آنی به ما تحویل داده شود

قیمت خودرو واقعی درنظر گرفته شود و به دور از حباب‌های کذایی بازار باشد

قرارداد شفافی تنظیم شود که در ان تمامی وظایف و تعهداتی که بر ذمه فروشنده است مشخص باشد

تنوع خوبی از انواع محصولات ایرانی و خارجی در مجموعه فروش خودرو وجود داشته باشد

رسید محکمی در برابر پرداخت‌ها به مشتری ارایه شود

مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری تعیین شود

بر اساس آنچه گفتیم، سایا خودرو بهترین مجموعه برای معامله است. زیرا علاوه بر اینکه در معامله با این مجموعه از مزایای تحویل فوری و ثبت سند به‌ نام خریدار برخوردار خواهید شد بلکه از اقساط بلند مدت، قیمت واقعی و قرارداد شفاف نیز بهره‌مند می‌شوید.

همه اینها در شرایطی است که سایپا تنها از طریق فروش فوق‌العاده یا پیش فروش این محصول جذاب خود را عرضه می‌کند و خبری از ارائه طرح‌های اقساطی نیست. بنابراین اگر قصد دارید شاهین را قسطی بخرید، هیچ راهی به جز معامله با یک مجموعه معتبر و صاحب نام نخواهید داشت.

images_1681145532_64343ebc763dd

خرید خودرو از سایا خودرو

ما در این مطلب تلاش کردیم تا از وجوه مختلف به مشخصات خودرو شاهین به همراه قیمت و فروش اقساطی در سایاخودرو بپردازیم. چنانچه قصد خرید یک سدان خانوادگی ایرانی در محدوده قیمتی اقتصادی را دارید، شاهین انتخاب مناسبی برای شماست. همچنین خرید قسطی این فرصت را به شما می‌دهد که علی‌رغم مشکل تامین اعتبار، بتوانید از مزایای یک خودرو مدرن بهره‌مند شوید و حتی در صورت داشتن بودجه کافی، مابقی سرمایه خود را در دیگر فعالیت‌های اقتصادی زودبازده صرف کنید. برای اطلاع از قیمت ساینا s، کوییک، شاهین و دیگر خودروهای تولید سایپا و نیز اطلاع از جزییات طرح‌های فروش خودرو با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان