//
کدخبر: ۳۹۲۷۹۹ //

مرکز پخش لوازم یدکی خودرو در تهران

مرکز پخش لوازم یدکی خودرو در تهران امکو

مرکز پخش لوازم یدکی خودرو در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

تهیه و خرید لوازم یدکی خودروهای ایرانی در بازار کشور، به‌هرحال ماجراهای خاص خود را دارد. در این مورد به طبع شما به‌عنوان یک مشتری لوازم مصرفی نمی‌توانید بی‌گدار به آب بزنید و ضروری است که حتماً قطعه موردنظر، اصالت و کیفیت لازم را داشته باشد. که شرکت اتحاد موتور با برند امکو این خوصوصیت مهم را داراست، لوازم یدکی بر اساس دامنه عمر در دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

برخی از آن‌ها دوره زمانی مصرف کوتاه‌تری دارند و برخی دیگر نیز معمولاً کم‌تر نیاز به تعویض و یا تغییر خواهند داشت. پخش لوازم یدکی خودرو سایپا با ایران‌خودرو تا حد زیادی از نظر برند عرضه‌کننده و سایر موارد متفاوت خواهد بود و عمده تولیدات موجود در بازار توسط شرکت‌های داخلی و ایرانی تأمین می‌گردد.

چرا خرید لوازم جانبی اصل مهم است؟

قطعات و لوازم یدکی اصل خودروهای ایرانی باید در بهترین حالت و یک روتین کاملاً سالم به فعالیت خود در حین استارت موتور ادامه داده و نقص در آن‌ها به معنای بروز مشکل و کاهش سطح ایمنی خواهد بود. مراکز زیادی در سطح شهرها، استان‌ها و کشور، به‌عنوان بورس فروش عمده لوازم یدکی ماشین فعالیت می‌کنند. تعداد کمی از آن‌ها البته نمایندگی رسمی و عرضه‌کننده مستقیم خواهند بود.

خرید از عرضه‌کننده مستقیم چند مزیت کلیدی خواهد داشت:

شما با حاشیه سود کم‌تر، امکان خرید و سفارش لوازم یدکی خودروها را خواهید داشت.

می‌توانید از اصالت و صحت سلامتی و همین‌طور کیفیت قطعات اطمینان حاصل کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا نقص، شرکت‌های معتبر و نمایندگی‌های پخش عمده پاسخگویی سریع خواهند داشت.

از طرفی بسیاری از عرضه کنندگان مستقیم امروزه طیف وسیعی از خودروها را پوشش می‌دهند و شما می‌توانید به‌راحتی اقدام به خرید لوازم یدکی پژو، پیکان، گروه خودروهای سایپا از جمله تیبا، پراید و ساینا کنید.

تخفیفات ویژه‌ای نیز برای خرید محصولات در نظر گرفته می‌شود، این به دلیل نرخ فروش بالاست و آن‌ها عرضه‌کننده‌ای با حاشیه سود کم‌تر هستند.

انواع لوازم خودرو که باید اورجینال تهیه کنید:

 برای خودروهای پراید، ساینا، پیکان‌وانت، کوئیک، پیکان، وانت نیسان، تیبا و... مکانیزم فنی و ویژگی‌های قطعات تا حد زیادی متفاوت است و به طبع باید آن‌ها مطابق استانداردها، سال ساخت خودرو، در برخی موارد نوع سوخت مصرفی یا سیستم کنترل موتور انتخاب شوند. در خودروهای کاربراتوری، مکانیزم و عملکرد با ماشین‌های انژکتوری سایپا و ایران‌خودرو کاملاً متفاوت است. این لوازم و قطعات یدکی خودرو حتما باید اورجینال باشند، ماننده لوازم یدکی شرکت امکو در غیر این صورت برای شما خسارات مالی یا جانی ممکن است ایجاد کنند.

انواع دیسک و صفحه ترمز

شاید بتوان گفت که اهمیت صفحه ترمز و دیسک بیش از هر بخشی در سیستم ایمنی خودرو ضروری است و درصورتی‌که به‌درستی انتخاب نشود در معمول‌ترین حالت می‌تواند موجب بروز سروصدای غیرمعمول از سیستم ترمز خودرو شود. البته که به خطرات بزرگی نظیر عدم کارکرد سیستم ترمز و... نیز منتهی خواهد شد.

فروشگاه آریاگستر نمایندگی شرکت امکو در تهران

دیسک و صفحه از جمله مهم‌ترین قطعاتی هستند که در سیستم ترمز مورداستفاده قرار می‌گیرند. دیسک ترمز در هنگام اعمال ترمز با کشیده‌شدن بر لنت، شروع به کاهش سرعت و در نهایت ایست کامل خودرو می‌کنند. برای خرید لنت ترمز امکو دیسک و صفحه ماشین‌های ایران‌خودرو  و سایپا عموماً شما گستره وسیعی از تنوع را پیش و روی خود می‌بینید که البته در این مورد حتماً به سراغ لیبل‌هایی بروید که بنا به استانداردهای شرکت‌های خودروسازی فعالیت نموده و تمامی مجوزهای لازم را از وزارت صمت دریافت کرده‌اند.

لنت ترمز

یکی دیگر از قطعات کلیدی، مهم و اساسی در تمامی ماشین‌ها، لنت ترمز است. لنت درست مانند دو لقمه به دیسک و صفحه کشیده شده و باتوجه‌ به کاهش توان حرکتی، لاستیک‌های خودرو و محور را متوقف می‌کند. لنت‌های ترمز ایرانی، کیفیت مطلوبی دارند و باید توسط گارانتی‌ها و بیمه‌نامه‌ها عرضه شوند. در این صورت می‌توان گفت که کیفیت ساخت آن‌ها تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و نمی‌توانند بخش قابل‌اطمینانی از یک ماشین باشند.

استارت خودرو

در بسیاری از خودروها، بروز اختلال در کارکرد استارت یک دردسر واقعی است که می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به تجهیزات الکترونیکی بزند.

استارت در واقع عملیات ایجاد جریان الکتریکی در ماشین‌ها را بر عهده دارد. زمانی که خودرو نیاز به تولید برق برای احتراق داخلی دارد، استارت اصلی‌ترین نقش را بر گردن دارد. در برخی موارد، امکان یافتن استارت ماشین‌های قدیمی ایرانی نظیر: پیکان، وانت، نیسان وانت و... وجود ندارد.

شمع و وایر

شمع و سیستم کابل و برق‌رسانی، نخستین جرقه‌ای خواهند بود که موجب روشن‌شدن ماشین می‌شوند. زمانی که کلید استارت خودروی خود را فشار می‌دهید سیستم شمع و وایر دستور احتراق مبتنی بر یک ساختار یکپارچه را دریافت کرده و سپس ماشین را با بنزین رسانی و شعله‌ورشدن پیستون‌ها روشن می‌کنند. اگر قصد خرید شمع و وایر ماشین‌های ایرانی را دارید حتماً در این مورد حساسیت نشان دهید؛ چون قرار است تأثیرات زیادی روی احتراق داخلی، جریان استارت خودرو و همین‌طور شتاب و تنفس ماشین حین کارکرد بگذارد.

با انتخاب شمع و وایر استاندارد و باکیفیت، جلوی بسیاری از هزینه‌های احتمالی را خواهید گرفت. همین‌طور خودروی شما دوام فنی به‌مراتب بهتری خواهد داشت.

بخاری و واترپمپ

واترپمپ به‌عنوان یک منبع خنک‌کننده در خودروها عمل می‌کند و با استفاده از جریان آب، سیستم احتراق خودرو را تا حد زیادی کنترل می‌کند. حرارت تولید شده توسط موتور ماشین شما به طبع باید دفع گردد.

نمایندگی شرکت اتحاد موتور لوازم یدکی امکو

بخاری ماشین‌های ایرانی، مکانیزم یکسان و مشابه همی دارد و باید قطعات آن، اورجینال و مطابق استانداردی که کارخانه استفاده کرده است خریداری شود. اگر قصد خرید بخاری ماشین‌های ایرانی را دارید نمایندگی‌های رسمی، برندهای مرجع و پرفروش، لیبل‌های برتر و شناخته شده و عرضه‌کنندگان بنام بازار ایران را انتخاب فرمایید.

قطعات تعلیق و فرمان خودرو

قطعات تعلیق و فرمان به همین منوال، هندلینگ و فرمان‌پذیری خودروی شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. مجموعه امکو تحت خدمات ویژه آریا گستر، امکان خرید تمامی این قطعات را به شما خواهد داد. محصولات با گارانتی تضمین کیفیت، اصالت، بیمه، خدمات پس از فروش و سایر خدمات عرضه می‌شوند و به طبع در صورت بروز مشکل می‌توانید تمامی مفاد را از این طریق پیگیری نمایید.

قطعات بدنه و چهارچوب اصلی

البته این قطعات صرفاً زمانی تعویض می‌شوند که آسیب فیزیکی جدی به خودرو وارد گردد. موارد قیمت بالایی دارند و حساسیت در مورد انتخاب آن‌ها بسیار زیاد است. درب‌ها، پنجره‌ها، داشبورد و بخش‌های داخلی، کنسول و پنل‌ها از جمله این موارد خواهند بود که در کدهای رنگی، ویژگی‌ها و با قابلیت‌های تشخیصی و... تولید می‌گردند.

انتخاب بهترین مرکز فروش لوازم یدکی خودرو در ایران

لنت ترمز، دیسک و صفحه ترمز، قطعات برقی خودرو، شمع و وایر، انواع واشر و فیلتر هوا، برف‌پاک‌کن، سیستم تعلیق و فرمان‌پذیری، پروانه، موتور و فن، واترپمپ و انواع بخاری خودرو از جمله مهم‌ترین قطعاتی هستند که بنا به دورة زمانی و نحوه استفاده نیاز به تعویض خواهند داشت.

لوازم یدکی خودرو، شامل بخش‌ها و قطعات گسترده و وسیعی است و به طور متوسط، در هر خودرو حدود 15 هزار و یا تعدادی بالاتر، قطعه مورداستفاده قرار گرفته است. صاحبان خودرو پس از مدتی، با دغدغه انتخاب برند قطعات جانبی و لوازم یدکی مواجه می‌شوند و اگر در بازار، شناخت لازم را نداشته باشند، حتی درگیر سودجویی برخی برندها و عرضه‌کنندگان شده و به طبع این می‌تواند برای آن‌ها علاوه بر هزینه‌های گزاف، خطرآفرین نیز باشد.

پخش عمده لوازم یدکی خودروهای ایرانی امکو، مجموعه آریا گستر، در این زمینه باسابقه‌ای درخشان فعالیت می‌کند و شما می‌توانید بهترین قطعات و لوازم یدکی ماشین‌ها را با گارانتی تضمین کیفیت به‌راحتی تهیه کنید. اگر دغدغه قیمت لوازم یدکی ماشین‌های ایرانی را دارید، امکان استعلام در لحظه علاوه بر خدمات ویژه و گسترده دیگر نیز وجود خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان