//
کدخبر: ۳۸۸۳۵۱ //

جدیدترین قیمت انواع سکه و ارز | کاهش قیمت سکه در بازار | دلار غیر رسمی چند شد؟

نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در بازار مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس ۴۳ هزار و ۹۲ تومان ‌بود و همچنین دلار حواله در این سامانه نیز ۳۷ هزار و ۴۷۱ تومان نرخ گذاری شد.

جدیدترین قیمت انواع سکه و ارز | کاهش قیمت سکه در بازار | دلار غیر رسمی چند شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دلار توافقی صرافی نیز امروز با قیمت متوسط‌ ۵۱ هزار و ۹۲۰ تومان معامله شد. یورو در صرافی‌ها نیز ۵۴ هزار و ۵۸۷ تومان نرخ گذاری شد.

هنوز تعدادی از دلالان مقابل صرافی‌ها در حال نرخ سازی بوده و قیمت دلار را تا ۵۷ هزار تومان افزایش داده اند، اما ‌معامله‌ای در این سطوح قیمتی انجام نمی‌شود. در جریان معاملات دیروز، دلار با کاهش ۴ هزار تومانی روبرو شد. اقدامات بانک مرکزی در آزادسازی نرخ‌های صرافی یکی از دلایل این موضوع بیان شده است.

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار ‌نسبت به روز قبل‌ با کاهش ۳۰ هزار تومانی، ۳۳ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، سکه تمام بهار آزادی جدید نیز با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۲۹ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز بدون تغییر قیمت، به قیمت ۱۷ میلیون و ۴۸۳ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز ثابت ماند و به قیمت ۱۱ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی، ۵ میلیون و ۸۶۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته کاهش ۴۰۰ هزار تومانی داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی، دو میلیون و ۷۲۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۸۰۸ هزار تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلای در بازار جهانی (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش ۱۳ صدم درصدی نسبت به روز پیش‌، ۱۸۰۹ دلار معامله شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان