//
کدخبر: ۳۸۸۱۶ //

در برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

مدیر اجرایی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان با اشاره به توجه بانک شهر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی از حمایت‌های این بانک از سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان قدردانی کرد.

در برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر اعلام بانک شهر، سیدحسینعلی شهیدی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان اظهارکرد: خوشبختانه این دوره از جشنواره که با حمایت‌های مالی  بانک شهر در حال برگزاری است، با استقبال بسیار خوب هموطنان رو به رو شده و  اکران برخی فیلم‌ها نیز به سانس فوق‌العاده رسیده است.

وی با بیان اینکه جشنواره از دو بخش داخلی و بین‌المللی تشکیل شده است، افزود: ۸۵ مهمان خارجی از ۴۰ کشور در این دوره از جشنواره شرکت کرده‌اند.

شهیدی تصریح کرد: ۱۵۵ اثر شامل فیلم‌های سینمایی بلند، ویدیویی، فیلم‌های کوتاه و نیم بلند و فیلم‌های پویانمایی و انیمیشین نیز در  سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان شرکت داده شده است.

وی با اشاره به حضور ۴۰ فیلم تولید شده در اصفهان در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بیان کرد: حمایت از تولید از اهداف دیرینه این جشنواره بوده که امسال محقق شده است.

شهیدی تربیت داوران جوان کودک و نوجوان در جشنواره کودک را در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده سینمای کشور عنوان کرد و افزود: سرمایه‌هایی که در این جشنواره شناخته می‌شود ، در آینده‌ای نزدیک در سینمای ایران می‌درخشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری مرکزی اصفهان و بنیاد سینمایی کشور، از حامیان سی‌امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان هستند از حمایت‌های بانک شهر در این دوره از جشنواره نیز قدردانی کرد.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان