//
کدخبر: ۳۸۶۶۰۵ //

سفر به دبی چقدر هزینه دارد؟

یکی از سؤال‌های پرتکراری که بین علاقه‌مندان رزرو تورهای دبی رایج است، هزینه‌های مربوط به سفر دبی است. برای دریافت پاسخ سؤالات خود در این خصوص تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سفر به دبی چقدر هزینه دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر قبل از سفر خود اطلاعاتی در رابطه با هزینه‌های جانبی مربوط به آن داشته باشید، می‌توانید برنامه‌ریزی بهتر و عاقلانه‌تری برای سفر پیش‌روی خود داشته باشید.

دبی از آن دسته از مقاصد پرگردشگر و محبوب است که خیلی از افراد سالانه برای داشتن سفری راحت و بدون سختی برای گرفتن ویزا آن را انتخاب می‌کنند. در این نوشته قرار است که اطلاعاتی در رابطه با هزینه‌های احتمالی سفر به دبی به شما بدهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

واحد پول امارات چیست؟

ارز رسمی کشور امارات EUD  است.

بودجه مناسب برای سفر به دبی  

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با اینکه چه میزان بودجه برای سفر به دبی مناسب است بحث کنیم، بهتر است که به این مسئله بپردازیم که برای هر نوع سبک و سلیقه‌ای چه بودجه‌ای مناسب است؛ زیرا این مسئله کاملاً بستگی به انتظارات شما از یک سفر ایده‌آل و ترجیحات شما دارد.

هزینه یک سفر ارزان به دبی

اگر بخواهید که یک سفر خیلی ارزان به دبی داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که یک هتل 3 یا حتی یک هاستل تمیز را به عنوان اقامتگاه انتخاب کنید تا بتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر سفری ارزان در دبی هم این است که به جای اینکه هر روز از رستوران غذا سفارش دهید، غذاهای خوشمزه خیابانی را جایگزین کنید که هم خوشمزه هستند و هم قیمت خیلی به صرفه‌ای دارند.

هزینه‌های سفر به دبی به سبک متوسط

اگر می‌خواهید که هزینه‌های سفرتان به دبی به‌صرفه و متوسط از آب در بیاید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در یک هتل میان‌رده در محله‌های معمولی و غیرتوریستی اقامت داشته باشید تا هزینه هتلتان ارزان تمام شود و اقامت در هتل‌های لوکس را فراموش کنید؛ همچنین یکی دیگر از روش‌هایی که باعث می‌شود سفر به‌صرفه‌تری داشته باشید این است که از مترو و اتوبوس برای رفت و آمد استفاده کنید.

هزینه سفر به دبی شامل چه چیزهایی می‌شود؟

در ادامه به صورت کامل به شما توضیح می‌دهیم که هزینه‌های جانبی سفر به دبی شامل چه چیزهایی می‌شود؛ زیرا به جز تور که رزرو می‌کنید و شامل هتل، صبحانه، ترنسفر و بلیط پرواز است ممکن است که در سفرتان به دبی متحمل یک سری از هزینه‌های جانبی هم بشوید.

    هزینه‌های احتمالی سفر به دبی

    رفت و آمد و استفاده از تاکسی و وسایل نقلیه عمومی

    تهیه سیم‌کارت و اینترنت در صورت نیاز

    تهیه نول‌کارت برای استفاده از وسایل نقلیه

    هزینه شام یا ناهار

سخن نهایی

در این مطلب اطلاعاتی در رابطه با هزینه‌های احتمالی‌ای که حین سفر در دبی ممکن است که متحمل شوید، توضیح مختصری داده‌ایم، هیچ وقت در رابطه به سفر به دبی نمی‌توان از هزینه‌های مشخص و یا قیمت‌های دقیق و یا از پیش‌ تعیین شده صحبت کرد به این دلیل که هم قیمت‌ها دائماً در حال تغییر است و هم اینکه واحد پول امارات به پول کشور ما هر لحظه بالا و یا پایین می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۶۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان